@recedent,
post #777
Wow! świetny! Dzięki! Pomyślę o tym

Zacny czołg!
Wcześniej wymyśliłem żeby czołgi były jak najbardziej "z głowy" żeby nikt nie przyczepiał się do szczegółów. Po prostu miały wyglądać ładnie i różnic się na pierwszy rzut oka między sobą.
Z drugiej strony gdzieś miałem z tyłu głowy aby nie epatować wojenną martyrologią, bardziej starałem się żeby gra miała wydźwięk bardziej jak "Cannon fodder", ale ludzie kojarzą ją bardziej z "Advance wars". To bardzo miłe, bo grafikę stworzyłem sam podpatrując prace robione przez wykwalifikowane komercyjne zespoły pikselartystów.
Bałem się też, przy projektowaniu czołgów, żeby gracze nie wchodzili w tematy w stylu np t72 to powinien być lekki a inny cięższy, wolniejszy, szybciej strzelał itp. Nie jest to strategia, nie ma tu miejsca na to