@Agrabowski, post #240
@Andrzej Drozd, post #242
@Leon, post #246
@Hexmage960, post #249
@mwb113, post #253
Przez najbliższy tydzień do końca września zamierzam co wieczór publikować postęp. Od października kontynuuję studia, ale będę pracował dalej w odrobinę mniejszym wymiarze.
Dzisiaj jest kolejny, milowy krok do przodu. Myślę że dam radę w miesiąc przygotować preview, które będzie obejmowało sterowanie jednostkami i budynkami na polu bitwy + jakaś szczątkowa grafika.
Co jest zatem na ten moment gotowe?
Szkielet pętli głównej silnika
Szkielet logiki mapy i budynków
Szkielet odwzorowania obiektów mapy i interfejsu na ekranie
Szkielet obsługi interfejsu
zgodnie z założeniem na początku listopada opublikuję bieżący rezultat pracy i mam nadzieję, że będzie to grywalne preview
Wrzucam jak to w tej chwili wygląda. Następny preview mam nadzieję za tydzień lub dwa.
Umieściłem drugie preview silnika
Zmień póki co czcionkę ekranu w preferencjach na topazpl.font 8! Mój program zakłada, że ta czcionka jest domyślna.
Jest wreszcie progress update dotyczący silnika gry
rokuję dobrze jeśli chodzi o postęp w mojej twórczości
@mwb113, post #253
@cholok, post #254
@Hexmage960, post #256
zdrowieję
nie mogę obiecać żadnych konkretnych terminów na zakończenie pracy
@Hexmage960, post #256
Na razie wywiązuję się z obietnic. Preview było.
@Hexmage960, post #251
@cholok, post #254
@cholok, post #260
robieniem wszystkiego, byle nie pisać samej gry.
@Hexmage960, post #264
@Hexmage960, post #264
To nie jest prawda, ja nie wymiguję się od roboty
To naprawdę nie jest moja wina, jak próbujesz mi udowodnić.
Według Ciebie w kółko się "wymądrzam" i zachowuję nietaktownie?
jeśli nadal nie wierzysz, że borykam się z problemami
@Krashan, post #268
@Krashan, post #268