@amikoksu, post #61
@Hexmage960, post #62
@tukinem, post #63
@Krashan, post #66
@Don_Adan, post #67
@Hexmage960, post #68
@Hexmage960, post #69
@Hexmage960, post #70
@amikoksu, post #72
@Hexmage960, post #73
@amikoksu, post #74
@amikoksu, post #78
Ogólnie spoko. Pograć można.
Przydałby się efekty dźwiękowe.
@mastaszek, post #82
Dużo to pracy żeby bohater się obracał, w sensie żeby nie przemieszczał się tyłem?
Popykałem trochę. Sympatyczna gierka i nawet wciąga. Aż mi się długie dnie spędzone z Emerald Mine w 1992r przypomniały.
Zrobienie bootującego ADFa w winuae to są dwa kliknięcia.
@Hexmage960, post #83
@Hexmage960, post #84
@Hexmage960, post #85
@Hexmage960, post #86
@tukinem, post #87
Chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób przesuwasz grafiki spadających kamieni/diamentów? Pytam, bo uruchamiając na procesorze 68000 7MHz gra działa bardzo wolno, natomiast na procesorze 68020 14MHz już jest super płynnie. To wygląda tak, jakbyś nie używał blittera, a procesora do rysowania grafik. Dokładnie testowałem na konfigu A500 z kickstartem 3.1 i zaznaczonym cycle exact.
Gratuluję bardzo dobrej umiejętności planowania gry, budowania poziomów oraz tym bardziej programowania w języku C z użyciem bibliotek.
Proponuję dodać muzyczkę, tak jak to było w przypadku Magazynu.
Daję również duży plus za sterowanie klawiaturą OK
@Hexmage960, post #88
Ja akurat preferuję Joystick, ale jeszcze nie dodałem jego obsługi (choć dziś planowałem to zrobić). Cieszę się, że obecne ustawienia są w porządku.