@recedent, post #1
@recedent, post #158
@recedent, post #1
@recedent, post #1
Szóste publiczne wydanie beta TinyGL jest już dostępne.
Główną zmianą w tej aktualizacji jest zakończenie projektu 1: Implementacja potoku stałych funkcji OpenGL jako shaderów. Ta zmiana naprawia wiele problemów z renderowaniem w różnych aplikacjach i grach na sprzęcie, który obecnie obsługuje shadery, czyli R300 i nowsze.
Niestety, w tej aktualizacji jest też kilka znanych problemów, ale w tym momencie ich liczba i waga jest na tyle niska, że nie chciałem dłużej wstrzymywać tej aktualizacji przed udostępnieniem jej wam wszystkim.
Wszystkie znane problemy dotyczą sprzętu R300 i nowszych:
- Virtual Grand Prix 2 działa zauważalnie wolniej niż wcześniej, a lusterka wsteczne nie są już poprawnie renderowane.
- FooBillard ma problemy z renderowaniem, których wcześniej nie miał. Jednak ta aktualizacja naprawia również niektóre problemy z renderowaniem, które wcześniej były zepsute, więc jest to mieszanka.
- Descent Freespace nie działa zupełnie.
- Podobno jest problem z blankerem "plasma", ale nie jestem do końca pewien szczegółów w tym momencie.
Prawdopodobnie wydam jeszcze jedną aktualizację TinyGL w tym roku, która mam nadzieję, że rozwiąże wszystkie powyższe problemy, plus wszelkie inne, które możecie jeszcze zgłosić.
@recedent, post #1
@recedent, post #171