@tukinem, post #689
@tukinem, post #689
@selur, post #693
@selur, post #694
i teraz, ten fragment kodu jest bledny :
Screen Open 0,320,250,32,Lowres : Curs Off : Flash Off : Cls 0
Load Iff "farma1"
Get Bob 1,1,139 To 47,191
...
...
Screen Open 0,320,250,32,Lowres : Curs Off : Flash Off Cls 0 Load Iff "farma1",0a ja w swoim kodzie nie dałem ",0" po ładowaniu obrazka. Błędem byłoby również otwarcie ekranu 16-kolorowego dla 32-kolorowego obrazka, ale wtedy błąd sam wyskoczyłby przy ładowaniu iff i nie wczytałby się żaden bob.
@tukinem, post #695
Co tu jest błędne?
@selur, post #696
@tukinem, post #697
@selur, post #699
@tukinem, post #700
@pisklak, post #701
@tukinem, post #702
Amiga C to dla mnie póki co kosmos. Same podstawy, to ok, ale obsługa amigowych bibliotek to już inna bajka. To, co w Amosie, bądź Blitz Basic napiszesz w 3 linijkach, w Amiga C musisz stworzyć kilka funkcji / struktur.
_blitRect( tBitMap *pDst, WORD wDstX, WORD wDstY, WORD wWidth, WORD wHeight, UBYTE ubColor, UWORD uwLine, const char *szFile )
@tukinem, post #702
@tukinem, post #702
@selur, post #699
@Don_Adan, post #707
@tukinem, post #689
@Lucus, post #703
@Don_Adan, post #712
@tukinem, post #713
@tukinem, post #713
@Don_Adan, post #715
@tukinem, post #710