[#361] Re: Tanks Furry - informacje

@recedent, post #360

No i ja też zakupiłem tą gierkę , z niecierpliwością będę czekał na przesyłkę.
Do tego sobie zaprenumerowałem kolejne dwa numery Amigazyn .
Szkoda że nie można zaprenumerować na cały rok.
Zal mi tylko że nie wychodzi już papierowe pismo PPA bo było świetne.
[#362] Re: Tanks Furry - informacje

@WojT_GL, post #359

gra na 4ch graczy wymaga wylacznie dwoch joyi/padow i dzialajacej klawiatury :)
3ci gracz gra na WSAD + spacja, a czwarty na numpadzie lub strzalkach + shift. dlatego "lub" bo z tego co widze strzalki nie wspolgraja z WSAD i blokuje sie klawiatura, nie wiem czy to feler mojej Amigi czy wszystkich (na winuae klawiatura sie nie blokuje..) wiec na wszelki wypadek jest tez opcja NUMPAD, gdyz on dobrze wspolgra z WSAD. trza bedzie stestowac na a600 z furia czy tam sie da grac w czterech czy max w 3ch :)

--

natomiast gra w trybie story mode wymaga dwoch padow, podejrzewam ze nie ma amigowca bez dwoch joyi/padow. aktualnie pady na allegro mozna wyrwa juz za pare zlotych..

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2016 07:31:16 przez juen
[#363] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #362

A w jaki spossób odczytujesz klawiaturę ? Czy poprzez przerwanie PORTS czy po wioskowemu- czytanie bezpośrenio z sdr (bez handshake ).
[#364] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #363

to nie jest moj blad. upewnilem sie wlaczajac program do testowania klawiatury, i tutaj maly przyklad jak sie klawiatura gryzie:

majac wcisniete "D" (nie puszczajac) moge wciskac strzalke w gore, w lewo, w dol, ale w prawo nie zlapie dopoki nie puszcze "D"..

ostatecznie doszedlem do tego, ze problem nie wystepuje z NUMPADEM. fajnie bedzie sprawdzic to na innych amigach. skoro na winuae problem nie wystepuje to jest nadzieja, ze to jakis feler u mnie. chociaz byloby to zaskakujaco dziwne :)
[#365] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #364

A mógłbyś podać co to za program do testowania klawiatury, to ja bym sobie też sprawdził. Dzięki.
[#366] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #365

szukalem programu i ostatecznie znalazlem informacje, aby uzyc KME w tym celu :)

w pelni wystarczajacy by powtorzyc blad. jesli mozesz to sprawdz u siebie. jak wlaczysz program wcisnij D i nie puszczajac naciskaj strzalki. powinno je podswietlac prawidlowo poza strzalka w prawo..
[#367] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #366

Nie wiem czy dobrze robię. Sprawdzałem z KME z aminetu i z KME-UPD też z aminetu. Jak odpalam ten program to mam klawiaturę. Wciskam literę D i jest podświetlona (na zielono u mnie ), potem wciskam strzałkę w lewo to ona jest podświetlona a litera D już nie jest. Sprawdzam to na razie na WinUAE. Czy coś robię nie tak ?
[#368] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #367

dobrze robisz :)

sęk w tym, ze na mojej a1200 jak wcisne D i nie puszcze i zaczne wciskac strzalki to oczywiscie D znika (taka natura programu, bo sluzy on do czegos innego) i zapalaja sie odpowiednio strzalki OPROCZ strzalki w prawej co pokazuje, ze wcisniety klawisz D blokuje dzialanie strzalki w prawo (sa jeszcze inne blokujace sie kombinacje, ale podaje ta jedna zeby nie mieszac)

sprawdzenie tego bedzie mialo sens wylacznie na prawdziwej amidze, najlepiej na a1200, zebysmy mogli porownac :)

ps: uzywalem po prostu KME, zadnego update

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2016 19:03:18 przez juen
[#369] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #368

Aha, czyli dobrze robię. Dobra sprawdzę na A600 i na A1200 tower, klawiatura Turbo-Plus (nie pamiętam od kogo interfejs do klawiatury ale chyba Micronik). Pamiętam że miałem inne klawiatury, ale inne słabo działały z Systemem a co dopiero z grami.

Bo jak mniemam masz A1200 bez zewnętrznej klawiatury.

Mam propozycję. Bym sklecił program do testowania klawiatury w asm bez użycia os. Czy mógłbyś go wtedy przetestować ?
[#370] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #369

z takim interfacem to juz moze byc zupelnie inna bajka, najlepiej jakby Ci sie udalo stestowac na a600 w takim razie. moja amiga jest w standardowym desktopie.

moge stestowac, ale szkoda czasu (Twojego czasu), bo blad jest u mnie juz potwierdzony. teraz pytanie czy wystepuje wylacznie u mnie, a moze w jakis rewizjach a1200.. jesli blad nie wystepuje na a600 to po sprawie, bo to tylko o to sie rozchodzi, aby na a600 mozna grac w 4ch :)

--

w tf nie uzywam os do obslugi klawiatury.. problem musi byc gdzies wewnatrz amisi :)


Ostatnia aktualizacja: 21.02.2016 19:17:15 przez juen

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2016 19:18:39 przez juen
[#371] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #370

Przetestował i u mnie spoko jak wciskam D a potem strzałkę w prawo (D klawisz cały czas wciśnięty) to jest prawidłowa reakcja, zapala się strzałka.
Ale ten program jest dziwny. Bo jak naciskam klawisz f, to się podswietla i puszczam go a potem naciskam d to już wtedy nie zawsze mi podświetla. Czasem tak czasem nie. Ale jak pisze w konsoli to bez pierdnięcia po najmniejszym dotyku mam na przemian f i d. Coś w tym programie jest nie halo. Przejrzałem dołączone źródło i z tego co widzę i jak dobrze rozumiem, to zbiera klawisze z okna za pomacą IDCMP (ustawione RAWKEY ) ale już obsługa mesgów z okna jest jakaś dziwna, bo nie widzę by po przyjsciu msg pola msg_class i msg_code były przepisywane. jest odpowiedź ReplyMsg a potem jest badane msg_class, ale przecież w tym czasie po odpowiedzi może pole się zmienić ( na przykład przerwanie w tym momencie przerywa pracę programu i modyfikuje mg_code).
W każdym razie sam napiszę program i przetestuje też u siebie. Dam znak jak coś.
[#372] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #371

okej dzieki wielkie. bardzo mozliwe, ze problem jest w mojej amidze, bo nie widze powodu czemu wcisniety klawisz mialby blokowac inne skoro to nie tak przeciez ma dzialac :)

z checia sprawdze na Twoim programie :)
[#373] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #371

obsługa mesgów z okna jest jakaś dziwna, bo nie widzę by po przyjsciu msg pola msg_class i msg_code były przepisywane. jest odpowiedź ReplyMsg a potem jest badane msg_class, ale przecież w tym czasie po odpowiedzi może pole się zmienić ( na przykład przerwanie w tym momencie przerywa pracę programu i modyfikuje mg_code).

W takim razie jest błąd w tym programie. ReplyMsg() wysyłamy dopiero, gdy już ukończyliśmy odczyt pól z rekordu IntuiMessage. Po zwróceniu wiadomości intuition może zwolnić pamięć przeznaczoną na IntuiMessage i nie możemy odczytywać już jego pól.

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2016 20:27:47 przez Hexmage960
[#374] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #372

Dokładnie to samo jest w Wipeout 2097 na A1200. Literka D + strzałka w lewo/prawo i wszystko zdycha.
[#375] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #372

W końcu się zebrałem i napisałem i jeszcze musiałem się sam przekonać o tym :).
Tu znajdziesz źródło i plik wykonywalny (nokt) github.

Przetestowałem na mojej A600, i ku mojemu zaskoczeniu jest podobnie jak u Ciebie. A byłem przekonany, zdziwiony i uparty jak osioł że być może robisz coś nie tak albo program do testów jest nie halo (tak, to było jeszcze wczoraj). Zrewidowałem już pogląd na tą sprawę i za to chciałem podziękować.

Ogólnie klawiatura blokuje się częściej niż ta pecetowa i w trochę inny sposób na innych kombinacjach. Na mojej A600 nie jest możliwe na przykład wciśnięcie na raz klawiszy 2 3 e .Widzę tylko 2 3. Oczywiście kombinacje typu 2 e albo 3 e działają bez pierdnięcia.
Przy wciśniętym D, jedna strzałka nie reaguje, mimo walenia w nią. Na WinUAE nie potrafie wygenerować naciśniętych 8 klawiszy F1 -F8, zaczyna piszczeć, za to działa WSAD i strzałki. Na A600 bez problemu dałem radę dla F1 - F10.
Na przykład przy wciśniętych czterech strzałkach, bez problemu można wciskać zxcv i tyuio.
Jak znajdziesz chwilę to obadaj na A1200 desktop.

Czyli warto się zainteresować możliwością grania na 4 joyach z użyciem kabla pario. A dwóch graczy na klawiaturze trzeba rozmieścić jakoś inaczej.
[#376] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #375

"Czyli warto się zainteresować możliwością grania na 4 joyach z użyciem kabla pario. A dwóch graczy na klawiaturze trzeba rozmieścić jakoś inaczej. "

no wlasnie tak rozmiescilem, ale teraz powstaje problem wylacznie juz A600, bo ona biedna nie ma numpada. uwierz mi kombinowalem wiele ukladow, np WASD + OKL; i <dupa>..

ogolnie moze by sie udalo zrobic jakas kombinacje nie uzywajac typowego WSAD, ale to troche dzikie mi sie wydaje, kazdy sie przywyczail juz do niej..

przy okazji pobawie sie Twoim programem. bardzo dziekuje za testy bo teraz sprawa juz jest klarowna :)

ps: a nie mowilem?:P
[#377] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #376

Musiałem się pochwalić. Pierwszą reakcją syna było: Coooo? CD Project Red to wydał?

Ostatnia aktualizacja: 26.02.2016 15:59:45 przez Stoopi
[#378] Re: Tanks Furry - informacje

@Stoopi, post #377

Nie każdy nabywca póki co dostał
[#379] Re: Tanks Furry - informacje

@Stoopi, post #377

Już dostałeś? ZAZDRO
[#380] Re: Tanks Furry - informacje

@movin, post #379

Ja też już mam tyle ,że mnie nie ma (delegacja) OK . Już jutro będę podziwiał.

Pozdrawiam,

Azz
[#381] Re: Tanks Furry - informacje

@misiek2, post #378

Nie każdy nabywca póki co dostał

Staramy się wysyłać jak najszybciej, ale przy tej ilości różnych paczek (łączone pakiety) trochę to musi potrwać.
[#382] Re: Tanks Furry - informacje

@A2, post #381

Rozumiem i czekam cierpliwie. Zresztą sam dobrze wiem, że przesyłki w rożnym okresie realizowane są przez instytucje typu poczta czy inpost w różnym tempie. Nie raz zdarzało się (bo 2-3 razy), że polecony priorytet docierał do mnie po około 2 tygodniach od dnia nadania. Jednakże takie informacje jw. względem tych którzy czekają, a nie dostali robią niestety pewną przykrość płacz
[#383] Re: Tanks Furry - informacje

@A2, post #381

To do mnie do UK dotrze pewnie z opóźnieniem drunk

Nic to, amigowanie wymaga cierpliwości ok, racja
Dzięki za doprowadzenie projektu do końca.

Ostatnia aktualizacja: 26.02.2016 21:42:20 przez Sir_Lucas
[#384] Re: Tanks Furry - informacje

@Sir_Lucas, post #383

To do mnie do UK dotrze pewnie z opóźnieniem

Mamy nadzieję, że nie będzie tak źle, przesyłki są wysyłane priorytetem.
[#385] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #376

jesli ktos jest zawziety w przejsciu calej gry, a juz znudza mu sie poczatkowe poziomy to podaje kod, ktory oszczedzi tortur ich przechodzenia w kolko:

TORTURES


:)

zgadniecie gdzie go wpisac?:P
[#386] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #385

A ja dodam, że wysłanych jest ok. połowy paczek, cała reszta powinna być załatwiona do końca tygodnia.
Staramy się jak możemy

Ostatnia aktualizacja: 29.02.2016 16:16:05 przez A2
[#387] Re: Tanks Furry - informacje

@Stoopi, post #377

Szybko wrzucaj na BBS-a i crackujemy!
[#388] Re: Tanks Furry - informacje

@A2, post #386

Mam i ja, dziękuję!
Gra jest świetnie wydana, a sama rozgrywka bardzo wciąga, nie mogę się doczekać dłuższej sesji.
Brawo Panowie, coś pięknego i ten zapach świeżego amigowego softu! OK
[#389] Re: Tanks Furry - informacje

@Jacques, post #388

W porownaniu np. z DoTC TF nie wypada duzo gorzej a cena bije na glowe konkurencje OK

Tylko prosba, nastepnym razem niech plakat przedstawia cos z gry, bo teraz 2/3 zajmuje jakas cegla
[#390] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #389

Właśnie wróciłem z poczty. Ku mojemu zaskoczeniu w paczuszce był zarówno najnowszy numer Retrokompa jak i Tanks Furry! szeroki uśmiech. Myślę, że przetestuję dzisiaj po południu, choć mam sporo obowiązków. Dzięki Koyot, Juen oraz panie Adamie Zalepa! OK

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2016 08:41:30 przez Hexmage960
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem