@odo, post #60
@gx, post #61
@XoR, post #62
@XoR, post #62
W PS4 najważniejsze jest aby dali dobry układ graficzny
@gx, post #64
@XoR, post #65
PS2 spełniał warunki 2 i 3 a ilość pamięci była żałośnie mała.
developerzy oczekują:
@gx, post #68
@XoR, post #65
@Wojox, post #69
Skoro x86 jest taki oszczędny to dlaczego Windowsy rezerwują tak wielkie jej zasoby. Nie wspomne też o programach i grach. A plik wymiany (ustawimy dobrowolność dla Windowsa) czasami sięga 1,5 GB. Lubię żarty ale nie takie...
Z ta pamiecia trafiles w 10.Optymalizacja cpu i gpu to pestka przy wojnie totalnej odzyskiwania ramu z najdziwniejszych miejsc podczas developmentu OK Ktos kto nie mial z tym stycznosci nie zdaje sobie sprawy jakie rzeczy sie dzieja podczas upychania kontentu w konsoli.
@gx, post #64
@Aniol, post #71
@Ender, post #70
gdyby uzyc jej do obsługi procesora i ukladu graficznego?
@michalmarek77, post #76
bo granie powiedzmy w FC3 na x calowym TV, na klawiaturze i myszy to horror
Piecom brakuje dobrego systemu achievementow - trofea i achiki na ps3/XO to mistrzostwo swiata i jedna z najgenialniejszych rzeczy wprowadzonych w tej generacji.
@Wojox, post #69
@Tomahawk, post #78
@Tomahawk, post #78
Granie w FPS na padzie to horror.
@Wojox, post #55
szkoda tylko, że tak niechlujnie i nieefektywnie marnotrawionych przez system. Narcystyczna sztuka dla sztuki, że mam czegoś dużo, a niechlujność systemu stymuluje sprzedaż szybszych podzespołów.
@gx, post #84
@Daclaw, post #85
Nie sądzę. Dzisiejszy preferowany wariant komputera domowego to laptop, stosowany zamiennie z tabletem. Mimo OGROMNEGO MARNOTRAWSTWA ZASOBÓW urządzenia te pobierają jednak zdecydowanie mniej prądu
@GumBoy, post #75
@Wojox, post #87
@gx, post #86
@Wojox, post #69