[#23]
Re: Dread - pierwsza wersja demonstracyjna
@Phibrizzo,
post #19
Jeśli dogrywanie detali na 1 platformę zajmuje lata to dla developerki gier jest to bariera nie do przeskoczenia. Jeszcze gdyby nie było alternatywy, ale ta alternatywa była. Prawie każda nowa konsola oraz wszystkie w miarę zmodernizowane PC. Ogarnięcie kilku jednostek programowalnych w Jaguarze czy Saturnie też nie było trywialne, szczególnie że SDK i dokumentacja jakoś dziwnym trafem były zazdrośnie strzeżone do premiery (a i później) ... Przynajmniej moc A500 da się wykorzystać. Saturna choćby się zes..ć to nie ma opcji, bo architektura jest zakręcona jak ruski termos i nie ma opcji by efektywnie przetwarzać dane na wszystkich jednostkach. Dlatego potencjał konsoli jest (Jaguara też), ale nie da się go w pełni wykorzystać. Co nie zmienia faktu, że ten potencjał który się da wystarczył do zmielenia CD32, co jest o tyle smutne, że gdyby CD32 miało ... aaaa, po co rozdrapywać stare rany