@Jacques, post #60
I ja czekam dodatkowo na poprawną "klasyczną" klawiszologię kursorów (nie ma obrotu), CTRL, SHIFT i ALT, bo mysz + WSAD to nie ta generacja
@Jacques, post #60
A ja myślę, że na mocne Amigi mamy mnóstwo innych gier FPS 3D, w tym sporo portów.
Siłą i niesamowitym sukcesem Dreada jest optymalizacja i pokazanie, że na A500 da się. Nie oczekujmy teraz modyfikacji wyglądu pod mocne konfiguracje poza takimi, które umożliwią poprawne działanie.
@Azakiel, post #62
@Jacques, post #65
Ponieważ kursory, CTRL, SHIFT, ALT to jest klasyczne sterowanie z Wolfa i Dooma, gdzie nie ma choćby spoglądania góra/dół. I tyle. Mysz+WSAD nie powinna być podstawową, jedyną opcją, niech sobie będzie oprócz, a nie zamiast
@Azakiel, post #66
@djpiotrs, post #47
@Phibrizzo, post #57
Absolutnie nie.
Jesli byl most to byl z "litego betonu" bez zadnych dziur.
@cactoos, post #71
Ten filmik bardzo przeklamuje wydajnosc...
@MDW, post #73
Generalnie grywalność amigowych FPS była raczej średnia (chociaż nie wszystkich), bo wtedy to już było robione po domach, bez budżetu i przez koderów, którzy nie mieli kogoś doświadczonego do projektoawnia ciekawych poziomów, nikt tego nie testował pod kątem grywalności.
@michal_zukowski, post #76
Breathless miał najlepsze tekstury z amigowych 3d (ex aequo z genetic species) i dość ciekawie zrobione detale architektoniczne. W takim AB3DTKG teksturowanie było tragiczne.
Przeszedłeś chociaż jedną?
@Azakiel, post #74
dla mnie osobiscie grywalnosc Amigowych FPP-ów tamtych czasów była żadna
@zilog, post #25
Nie współczesne środki są tutaj kluczem do sukcesu a pomysł - wreszcie - na szybkie C2P i wykorzystanie blittera na przerwaniach do tego celu.
I co teraz powiecie, prześmiewcy blittera? Nie do użytku już przy 020? Tylko Akiko umożliwia efektywną konwersję? Ale niespodzianka. Ileż lat musieliśmy na to czekać!
@kempy, post #83
@Hexmage960, post #87
Zauważyłem jeden pomniejszy błąd w tym demie - wszedłem raz w ścianę.
@michal_zukowski, post #86