@Mokry, post #150
@Hexmage960, post #153
@tukinem, post #155
To jest przepaść pomiędzy PC gdzie kompilacja trwa sekundę, no może dwie, a na Amidze jedynie z fast ramem to trwa półtorej minuty
@Hexmage960, post #156
@tukinem, post #157
Ty piszesz w C, który szybciutko kompiluje. Nie wiem, jak to wygląda, gdy kod jest bardzo długi, ale na pewno szybciej to działa niż basicu. Blitz Basic zarówno jak i Amos długo kompilują.
@tukinem, post #155
WinUAE może śmiało podczas odgrywania muzyki wyczyścić używany bank z muzyką, stworzyć na jego miejsce nowy i wczytać kolejny plik MOD. Niestety Amiga już jest wrażliwa i kod musiałem poprawić już na Amidze 1200.
@freak_outXP, post #1
@Norbert, post #160
@Norbert, post #163
@tukinem, post #164
W ustawieniach dźwięku WinUAE nie grzebałem poza włączeniem emulacji dźwięku stacji DF0. Bardziej może różnicą jest przepustowość danych pomiędzy Amigą a WinUAE
bo jak się okazało WinUAE może śmiało podczas odgrywania muzyki wyczyścić używany bank z muzyką, stworzyć na jego miejsce nowy i wczytać kolejny plik MOD. Niestety Amiga już jest wrażliwa i kod musiałem poprawić już na Amidze 1200.
@Norbert, post #167
@tukinem, post #170
@YERZMYEY/HOOY-PROGRAM, post #172