[#251]
Re: Farmiga : Work in progress
Lokalizacja: Poznań
Ignorowany przez 34 użytkowników
@Don_Adan,
post #249
W Edytorze amosowym nie masz zadnych opcji pakowania danych.
Natomiast sam Kompilator amosa moze spakowac skompilowany kod wynikowy wraz z bankami ale jako calosc.
Amos obsluguje wiele typow plikow wiec mysle, ze wiecej niz 3.
3. bloki danych typu gry World Software i bodaj Vulcan
Przeciez kazdy kto umie, moze stworzyc sobie wlasny typ plikow danych i uzywac je w Amosie, jesli napisze wlasna procedure odczytania takich danych.
Jesli programisci tych gier napisali swoj wlasny format danych, to trzeba by miec dokumentacje do formatu tych plikow.
Jesli oryginalne amosowe pliki zostaly pozbawione naglowkow, to trzeba wiedziec co prezentuja te pliki, bo zgadywanie co to jest, to jak wrozenie z fusow. Mozna zgadywac i probowac na chybil trafil jak w totolotku.
Jesli programista napisal wlasny Extension, to nic nie zrobisz, bo w tym Extensionie moglo byc wszystko.
Skoro udalo ci sie wyciagnac konkretne dane z tej gry, to musiales miec dokumentacje do tych plikow.