@tukinem, post #151
@mastaszek, post #155
Load "Sounds.abk" Implode "mod.dzik",-4 Pt Sam Bank 3 Pt Play 4 Pt Sam Play 3,7 ==> 7 to numer sampla
@tukinem, post #156
Sam Play voice,sample number
@Hexmage960, post #157
@tukinem, post #160
@tukinem, post #167
@tukinem, post #169
@diobou, post #170
@selur, post #171
Imploer Load "mod.dzik",-4 Pt Volume 32 Pt Play 4 Pt Sam Bank 5 Rem gdy wyłania się dzik: If DZIK_SEKUNDA=1 and DZIK(1)=1 For DZIK_X1=72 To 82 Bob Off 50 : Bob 49,46,74,132 : Rem zmiana boba drzewa zasłaniającego dzika Bob 41,DZIK_X1,124,131 : Bob Update : Wait Vbl Next DZIK(1)=2 Pt Sam Play %1000,7 Endif
@selur, post #179