@tukinem, post #151
@mastaszek, post #155
Load "Sounds.abk" Implode "mod.dzik",-4 Pt Sam Bank 3 Pt Play 4 Pt Sam Play 3,7 ==> 7 to numer sampla
@tukinem, post #156
Sam Play voice,sample number
@Hexmage960, post #157
@tukinem, post #160
@tukinem, post #167
@tukinem, post #169
@diobou, post #170
@selur, post #171
Imploer Load "mod.dzik",-4
Pt Volume 32
Pt Play 4
Pt Sam Bank 5
Rem gdy wyłania się dzik:
If DZIK_SEKUNDA=1 and DZIK(1)=1
For DZIK_X1=72 To 82
Bob Off 50 : Bob 49,46,74,132 : Rem zmiana boba drzewa zasłaniającego dzika
Bob 41,DZIK_X1,124,131 : Bob Update : Wait Vbl
Next
DZIK(1)=2
Pt Sam Play %1000,7
Endif@selur, post #179