@freak_outXP, post #1
@karolb, post #3
System memory (RAM) 640 K
@tukinem, post #2
Co ma Blitz Basic do jakości gry?
Wymaga AGA bo ma trochę więcej niż 32 kolory
Cena nie jest wysoka na jakość boxu i zarwartości. Szukałem wydawcy zimą, to mogłeś się zgłosić, że wydasz taniej.
I nie będzie właśnie dlatego, że to jest gra na Amigę a nie dla WinUAE
Shareware to był Electrobody, który wymagał posiadania instrukcji aby przejść do 2 levelu.
Nie podoba się? Wracaj do Superfroga.
@freak_outXP, post #5
Za tę (lub wyższą) cenę to IMO można by puścić graficzny, amigowy remake b0rkowskiej "Puszki Pandory" jak by był dobrze zrobiony np. a'la "Hired Guns" lub "Elvira", albo może jako mapa do silnika "Dreda"/"Grinda", lub może też coś bardziej hybrydowego - sky is the limit... (ALBO WSZYSTKIE NA RAZ :D) Śledziu robi do tego komiks, plakacik, okładkę boxa i instrukcji, mapę wyspy, ilustruje oryginalną książkę etc. Mniam
@freak_outXP, post #5
Np. to, że gra wymaga AGA (tj. ma większe wymagania). Albo to, że to jest pójście na łatwiznę. AGA to też pójście na łatwiznę. Linia najmniejszego oporu.
Moim skromnym zdaniem to prosty skok na kasę
Słuchaj - wystawiaj sobie tę grę za ile chcesz
Przewidziałem też, że będzie mowa o "Superfrogu"
@freak_outXP, post #1
1) Blitz Basic, a nie assembler 68k + copperlista;
2) wymaga AGA;
5) gra dupy nie urywa (na zachodzie to był shareware dodawany do paczki chipsów);
@Dorian3d, post #14
@_tBn_, post #19
@_tBn_, post #19
@tukinem, post #2
@KM_Ender, post #27
@tukinem, post #21