[#1] nowe produkcje? nowy projekt?
Heyah!

Temat na gorąco.

Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zrobienie jakieś gry na amigę klasyczną (najlepiej A1200). Wkurza mnie fakt niepojawiania się na ten sprzęt w zasadzie niczego "nowego", a czarę goryczy przepełniają informację o pojawianiu się nowych gierek na np. ZX Spectrum czy C64 (prince of persia na C64 to spory wyczyn). Dlaczego tak jest, że w "klasycznym amigowym" światku nic się w tym temacie nie dzieje? Rozumiem, że napisanie giery na Speca bądź Komodę jest prostsze, ale czy napisanie czegoś na amigowego klasyka jest sprawą na tyle skomplikowaną, że nikomu się nie chce, bądź nie ma osób które to potrafią? (nie jestem programistą - wiec nie wypowiadam się na temat programowania).

Jestem grafikiem, mam pewne doświadczenie w robieniu grafiki do gierek (pixel / sprite) Dlatego rzucam temat, aby napisać coś na modłę Cannon Foddera. Czy jest ktoś, kto podejmie się udziału w takim przedsięwzięciu? Ważne aby zdawać sobie sprawę z wagi napisania czegoś takiego (czy mam taką wiedzę i czy będę wstanie? czy będzie mi się chciało i będę miał na to czas?). Należy się też zastanowić nad słomianym zapałem, aby nie było sytuacji że ktoś się zadeklaruje a po 2 miesiącach powie "NIE", lub palcem w temacie nie kiwnie, bo już lepiej takiego projektu nie rozpoczynać.

Na chwilę obecną 2 osoby, tj.grafik (ja) oraz muzyk, już są.
Potrzebny byłby jeszcze 1 bądź 2 grafików (nie jestem dobry w animacji), i oczywiście programiści - ile? nie wiem... nie znam się na programowaniu.

Co o tym sądzicie?

pozdro.
[#2] Re: nowe produkcje? nowy projekt?

@newguru, post #1

Witaj

Pomysł jest bardzo fajny i w sumie do zrealizowania, o ile znajdą się chętni - a tu raczej zawsze są problemy z tym. Zapał twórczy do pracy na początku jest, ale potem zawsze znajdą się problemy, które zniechęcają do dalszego działania :(.

Miało być zachęcająco a wyszło jak wyszło. Kciuki i tak będę trzymał za pomysł i obserwował postępy :) OK