[#111]
Re: nowe produkcje? nowy projekt?
@miro_78,
post #110
podejscie do tematu dobre, dobre dla firm, gdzie nad gierka pracuje duzo osob.., wtedy tworzy sie cala baze odpowiednich procedur/narzedzi o maksymalnie szerokim wachlarzu mozliwosci z ktorych wiele moze nie byc nigdy w pelni wykorzystane.., natomiast w takich "domowych" projektach to ten czas lepiej poswiecic na napisanie tych konkretnie procedur jakich potrzeba - beda optymalne i wykorzystane na 100%. Procedurki graficzne, audio, joy, key, systemowe, formaty... to naleza akurat tutaj do najprostszych i nie powinny nastreczac wiekszych problemow koderowi - ja akurat koduje bezposrednio na hardware A500, co wielu potepia, a mi to wisi :)... Najtrudniejsze sa procedury konkretnie zwiazane z sama rozgrywka - grywalnosc, a tych uprzednio nie stworzysz, mozna co prawda stworzyc do tego tylko celu bardzo uniwersalne narzedzie, super bajer... :), ale to moze zajac duuuuuzo wiecej czasu niz zakodowanie tego dokladnie pod gierke, jedna, druga czy nawet trzecia... :)