[#123]
Re: nowe produkcje? nowy projekt?
@Koyot1222,
post #119
Paralaks jest wg. mnie standardowy i wykorzystuje std. mozliwosci AGA w tym wzgledzie tj. dwa niezalezne ekrany po 16 kolorow sprzetowo skrolowane - takze nie wiem czy grafike mozna znaczaco poprawic w tak ubogiej palecie barw bez dodatkowych sztuczek z paletami, reszta elementow to duszki sprzetowe. Bardziej podoba mi sie paralaks w Shadow of the Beast, Agony lub Jim Power, jedyny mankament, ze taki paralaks to wlasciwie tylko do gier typu zawsze w prawo (lub lewo), na margineisie, taki paralaks widze do Soldiera z Twoja grafika tylko wg. mojej wizji :).
Ta gra ma sprytnie poukladane plansze i wszystko wydaje sie dosc roznorodne. W takiej grze wazne jest rozplanowanie calego ukladu etapu gry z gory zeby dalo sie to przejsc itd., bo trudno tutaj mowic o jakiejs inteligencji napotykanych przeciwnikow - poruszaja sie po z gory okreslonych trajektoriach, nie wykonuja zadnych unikow, zawsze w tym samym miejscu...
Ostatnia aktualizacja: 08.01.2012 20:46:55 przez gx