[#3289]
Re: Zapowiedzi nowych gier
@amikoksu,
post #3287
W wymaganiach dalej AGA, więc ja bym sobie nadziei nie robił.
Co do obcinania, trafnie zostało ujęte że "prawdopodobnie". Wszystko zależy jak ten engine w Blitz Basic będzie działał. Programista już się odniósł do tego i stwierdził że engine:
- będzie wykorzystywał układy AGA (więc A500 1MB odpada)
- będzie działać w dual playfield, każdy składający się z dwóch warstw paralaksy (czyli jak w demie)
- będzie korzystał z coppera w celu uzyskaniu większej ilości kolorów np. dla nieba (tak jak w demie)
- każda warstwa paralaksy ma mieć paletę 16 kolorów (tutaj może być redukcja)
- sama gra nie będzie wymuszała przewijania w prawo (czyli jak w tym demie)
Ogólnie należy traktować to nagranie jako przedstawienie koncepcji, ale jak dobrze pójdzie wersja na Amigę (z układami AGA) może bardzo przypominać koncepcję.