[#3425]
Re: Zapowiedzi nowych gier
@Solo Kazuki,
post #3424
"Stare" gry z lat 90-tych zawiesiły pewną poprzeczkę, której już się nie zdejmie. Zawsze będziemy porównywać nowe produkcje do tych sprzed lat i zawsze będą oczekiwania żeby te nowe nie były gorsze od tych starych.
Problem Amosów, Blitz Basiców itp. jest taki że w nich gry pisze się trochę w nowszym stylu programowania tzn. co klatkę malujemy wszystko od nowa a do tego ciężko jest optymalizować program pod kątem sztuczek hardwarowych bo nie ma dostępu do sprzetu. Niestety takim sposobem nigdy nie wyciśnie się z retro-komputerów tego co pokazywały gry lat 90-tych pisane w assemblerze.
Poza tym, po doświadczeniach z Jump! przestałem uważać że zrobienie silnika do gry to najbardziej czasochłonna część zabawy. W przypadku czegoś tak prostego jak platformówka pisanie w językach wysokiego poziomu nie ma sensu, chyba że jest taki problem ze znalezieniem kodera na Amige.
Ostatnia aktualizacja: 10.10.2020 11:39:25 przez Kefir_Union