[#3421] Re: Zapowiedzi nowych gier

@waldiamiga, post #3420

Backbone != AGA :)
[#3422] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #3419

Chyba nie w czym, a raczej jak, czyli tak, aby robić coś działającego zamiast liczyć cykle. Tak prawdopodobnie wyglądałyby wymagania gier na A1200, gdyby pisać je pod system zgodnie z nieżyciowym życzeniem C=.
[#3423] Re: Zapowiedzi nowych gier

@WyciorX, post #3422

no ale przeciez tylu amigowcow zawsze chcialo, zeby gry dzialaly pod systemem, bo przesz amigowy system to cud, miod, orzeszki solone....
No to teraz maja co chcieli, gry beda dzialac pod systemem tylko z karta turbo od 030 w gore

czasem nie warto wypowiadac na glos zyczenia
[#3424] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #3419

Czemu ja mam deja vu?

A gra pisana w Blitz Basic. Gwoli sprostowania wymagania 030 i 4MB FastRAM były na samym początku przed zamieszaniem ze zmianą głównego programisty i typu gry.

A wszystkim polecam powstrzymanie krytyki do momentu wydania przynajmniej wersji demo. Jak się okazało, zespół obecnie celuje z wymaganiami w nierozbudowaną A1200, więc to całe plucie jadem może być całkowicie bezpodstawne.

Dodatkowo narzekacie na wymagania w stylu szybszy procesor, a ja się często obecnie zastanawiam nad wymaganiami niektórych gier pseudo-retro, gdzie przy prostackiej wręcz grze niektóre znacznie bardzie rozbudowane gry wysiadają. Takie czasy, teraz wielu pcha w swój sprzęt wampiry i inne wynalazki, więc może czas się z tym oswoić?
[#3425] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3424

"Stare" gry z lat 90-tych zawiesiły pewną poprzeczkę, której już się nie zdejmie. Zawsze będziemy porównywać nowe produkcje do tych sprzed lat i zawsze będą oczekiwania żeby te nowe nie były gorsze od tych starych.

Problem Amosów, Blitz Basiców itp. jest taki że w nich gry pisze się trochę w nowszym stylu programowania tzn. co klatkę malujemy wszystko od nowa a do tego ciężko jest optymalizować program pod kątem sztuczek hardwarowych bo nie ma dostępu do sprzetu. Niestety takim sposobem nigdy nie wyciśnie się z retro-komputerów tego co pokazywały gry lat 90-tych pisane w assemblerze.

Poza tym, po doświadczeniach z Jump! przestałem uważać że zrobienie silnika do gry to najbardziej czasochłonna część zabawy. W przypadku czegoś tak prostego jak platformówka pisanie w językach wysokiego poziomu nie ma sensu, chyba że jest taki problem ze znalezieniem kodera na Amige.

Ostatnia aktualizacja: 10.10.2020 11:39:25 przez Kefir_Union
[#3426] Re: Zapowiedzi nowych gier

@zzielinski, post #3199

Na potrzeby Project Horizon została stworzona strona internetowa, na której można będzie obserwować postępy prac.

[#3427] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #3425

@Kefir, Panowie- spokojnie, przecież napisałem w poście wcześniej co napisał sam autor:

Aiming for stock A1200 hardware.

To jego odpowiedź z YT, pod filmikiem.
Puki co celuje w gołą A1200, więc proszę do niego nie strzelać tylko trzymać kciuki OK
[#3428] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3426

Muzyka buduje klimat adekwatny do okoliczności OK
Grafika trochę "ostra" przez paletę barw, ale wiadomo, że to nie Team 17 ;)
[#3429] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3415

Kolejne nagranie Super Metal Hero.

[#3430] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3379

Na stronie Mutation Software pojawiła się informacja, że Wiz ma być wydany 5 grudnia około godziny 10 GMT.

[#3431] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3430

[#3432] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3429

W 11 sekundzie można by się przyczepić że miecz nie dotknął kraba ale powiedzmy, że to podmuch miecza go unicestwił.
[#3433] Re: Zapowiedzi nowych gier

@xylaz, post #3431

LO PANIE !!! Szok

Trailer wypasiony jakby to bylo co najmniej RETURN of GANDALF z LUCASARTS o budzecie 3 pierdyliony dolarow szwajcarskich



p.s.
jesli gra jest chociaz w 10% tak wypasiona jak trailer to mamy hiciora 2020 r.

Ostatnia aktualizacja: 17.10.2020 10:36:49 przez selur
[#3434] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3430

Z powodu możliwych "covidowych poślizgów" premiera została przeniesiona na 7 grudnia.
[#3435] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3434

Z powodu możliwych "covidowych poślizgów" premiera została przeniesiona na 7 grudnia.


Na stronie jest napisane że premiera 7 listopada.
[#3436] Re: Zapowiedzi nowych gier

@forge, post #3435

Rzeczywiście, coś mi się "pomerdało"...
[#3437] Re: Zapowiedzi nowych gier

@czorny, post #3268

[#3438] Re: Zapowiedzi nowych gier

@czorny, post #3437

heh fajne !
[#3439] Re: Zapowiedzi nowych gier

@czorny, post #3437

OK
[#3440] Re: Zapowiedzi nowych gier

@czorny, post #3437

Mi skojarzyło się z "Pszczółką Mają", tam zamiast żaby żuczek pchał swoja kulkę z gnoju. Graficznie podoba mi się, tylko szczerze ta żaba na śniegu, to jakieś fatum "Super Froga". Co kto lubi, nie wiem czy miś polarny i kulka lodu nie byłyby lepsze. Takie moje biadolenie.
[#3441] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3415

Twórcy Super Metal Hero eksperymentują z różnymi efektami. Poniżej nagranie z color cyklingiem tła.

[#3442] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3441

Noo- lawa pierwsza klasa OK
[#3443] Re: Zapowiedzi nowych gier

@czorny, post #3437

"Żaba, co turla kartofla" prezentuje się coraz lepiej OK
[#3444] Re: Nowe gry
Pojawiło się demo gry Wiz, poniżej gameplay z dema:

ps...
Pomyliłem się - proszę o przeniesienie posta do wątku "zapowiedzi nowych gier".

Ostatnia aktualizacja: 26.10.2020 14:21:16 przez zzielinski
[#3445] Re: Zapowiedzi nowych gier

@zzielinski, post #3444

Dla zainteresowanych sprawdzić samemu demo jest dostępne tutaj.
[#3446] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #3444

Dla posiadających kontrolery z dwoma i więcej przyciskami dosyć ważna informacja. Autor dodał dosłownie w ostatniej chwili poza paroma poprawkami błędów także obsługę drugiego przycisku oraz niebieskiego i żółtego dla joypadów od CD32. drugi/niebieski to skok (jak góra), żółty to wybór czaru (jak dół). Wersja ze sterowaniem j.w. ma dopisek "Gold+"

[#3447] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #3446

Autor dodał dosłownie w ostatniej chwili poza paroma poprawkami błędów także obsługę drugiego przycisku oraz niebieskiego i żółtego dla joypadów..

OK
[#3448] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #3446

Gierka naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Osobiście muzyka nie przypada mi do gustu, ale każdemu podoba się co innego i to pierdoła jest. A tak to wygląda mega! Nawet Selur chyba nie ma się do czego przyczepić, bo gra trzyma poziom lat '90.
[#3449] Re: Nowe gry

@flops, post #3448

"Nawet Selur chyba nie ma się do czego przyczepić..."

nie chwalcie dnia przed... znaczy gry przed ostatecznym wydaniem.
Jeszcze sporo rzeczy mozna napsuc do tego czasu
[#3450] Re: Nowe gry

@flops, post #3448

Na wstępie widać podobną mechanikę jak w Tin Toy Adventure, więc pewnie chłopaki skorzystali z enginu z tej gry.
Sama grafika mi się podoba, chociaż czasem sprawia wrażenie "niechlujnej" (nie każdy lubi "wyantyaliasingowane" krawędzie) , jednak całość jest spójna i dla mnie ten styl graficzny jest OK.
Są fajne pomysły, jak jazda na "smoczku", zobaczymy jak to się przełoży na grywalność ok, racja
Ja jestem dobrej myśli OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem