[#3508]
Re: Zapowiedzi nowych gier
@asman,
post #3507
No, tylko weź to napisz - dodatkowy narzut dla blittera lub zużycie dodatkowych sprajtów, bo musisz dorobić przesłanianie przez ścianę. Nie wystarczy "nie wyświetlać" dolnych linii bohatera jak jest trochę za murem, bo potem jak podejdziesz do rogu ściany to takie podejście się wysypuje. Przerabiałem to przy okazji castlehacka.
Stawiam że zmiana w tej kwestii niosłaby przeorgniazowanie całego sposobu wyświetlania. Na 95% główny bohater jest zrobiony na sprajcie - jak wczoraj oglądałem yt to rzuciło mi się w oczy że jest wyświetlany ponad minimapą wyjeżdżającą z góry.
Jeśli tam jest 16 kolorów zamiaast 32 to to też uzasadnione - w OCS blitter i copper zauważalnie zwalniają gdy Denise pożera więcej cykli przy 32- lub 64-kolorowej grafice.
Myślałem, że projekt jest martwy bo dość długo nic nie było słychać. Trzymam za nich kciuki - może dadzą radę napisać prawie taką grę, na jakiej poległem. ;)
Ostatnia aktualizacja: 09.12.2020 12:35:04 przez teh_KaiN