[#3481] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #3480

Zakładam, że tło ma odzwierciedlać powierzchnię słońca, wiec się zgadza.
[#3482] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #3480

Przecież Rysiek nie chce niczyjej pomocy. On jest sterem, żaglem, wiatrem...
[#3483] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #3480

Jest ok. Na Slonce nie da sie patrzec bez okularow.

BTW. A to bylo? Air Mail.

link

Ostatnia aktualizacja: 24.11.2020 20:42:17 przez Don_Adan
[#3484] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3483

jak postac idzie w dol i strzela, to cos mu tam z rozporka wylatuje.... gdzies juz to widzialem
[#3485] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3483

Śmierdzi backbone, jak wszystkie crapy od Jojo. Szkoda, bo grafikę rysuje ładną.
[#3486] Re: Zapowiedzi nowych gier

@twardy, post #3485

Ne, ne, ne to nie Backbone. To starsza wersja Scorpion Engine. Backbone zwykle wymaga 68030, a Scorpion w miare dziala juz od 68020.
[#3487] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3483

Poziom c64, atari.
Skoro powstają cziptuny na Amigę i są tego zwolennicy, to czemu by nie takie produkcje. Może to właśnie do nich uderza autor tej gry.
[#3488] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3441

Pojawiło się nowe nagranie z prac nad grą Super Metal Hero. Widać na nim testowanie różnych broni co ukazuje że poprawiono znacznie detekcję kolizji.

[#3489] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3488

to w koncu kto i w czym to pisze ?
[#3490] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #3489

Zdaje sie, ze pisze to Colin Vella w Blitz Basicu. Tez moglbys cos napisac.
[#3491] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3488

Przyznam, że wychodzi z tego fajna gierka! OK
Grafika i animacja bardzo ładna, dużo lepsza niż w Wiz.

Ostatnia aktualizacja: 28.11.2020 09:34:12 przez Koyot1222
[#3492] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3475

Powstają pierwsze obiekty do Cyber Punks 2. Autor wystawił porównanie pojazdu kosmicznego tytułowych bohaterów.

[#3493] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3492

Na screenach jest super OK
Zobaczymy co z tego wyjdzie ok, racja
[#3494] Re: Zapowiedzi nowych gier

@BULI, post #3493

wyjdzie to "co zawsze" szeroki uśmiech
[#3495] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #3494

Nowe wideo z gry Scourge of the Underkind

link
[#3496] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3495

pierwsza gra na poziomie lat 90-tych o ile w koncu zostanie ukonczona OK
[#3497] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3495

Cała masa smaczków i szczegółów (animowanych detali) OK
Paleta bardzo ładnie "stonowana", ale czy przypadkiem to nie jest 16 kolorów, czy jednak 32?
[#3498] Re: Zapowiedzi nowych gier

@BULI, post #3497

No właśnie mało kolorowo coś, paleta jak na Atari ST.

Chociaż ogólnie ładnie.

Ostatnia aktualizacja: 08.12.2020 22:03:34 przez twardy
[#3499] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #3496

Chodzi o disk loading? Tak jest na poziomie lat 90.
[#3500] Re: Zapowiedzi nowych gier

@BULI, post #3497

16 kolorow. Z tego co pamietam to chyba dlatego ze latwiej i wiecej da sie zrobic w 16 kolorach, niz w 32 kolorach. Grafika cos w stylu Speedball 2 z Bitmap Brothers.
[#3501] Re: Zapowiedzi nowych gier

@twardy, post #3498

malo kolorow bo tylko 16 ale grafika na poziomie Chaos Engine a nawet wiecej szczegolow ma. Jak to bedzie smigac na 500'ce to rewelacja.
[#3502] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #3501

Ja tam nigdy nie widzialem różnicy między AGA a starszymi ukladami. Ot, ladniejszy dithering. Nic ciekawego dla nie maniaka ;)
[#3503] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Aniol, post #3502

Zobacz sobie niedawny artykuł kolegi Rodzyna "Amiga kontra PC" oraz jego komentarze do artykułu. Aż 90% gier ma grafikę 32 kolory kontra 256 kolorów i to decydowało o atrakcyjności VGA na PC oraz AGA na Amidze!

Przy czym AGA nie zdobyła prawie w ogóle rynku w odpowiednim czasie.

Są to suche fakty. Jakby tym się nie zajmować, pewnie byłoby to zupełnie zapomniane.

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2020 06:02:32 przez Hexmage960
[#3504] Re: Zapowiedzi nowych gier

@twardy, post #3498

Moim skromnym zdaniem nie jest "mało kolorowo", tylko ilość kolorów i paleta jest idealnie dobrana do charakteru gry.
[#3505] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3495

Szkoda, że to "udawane 3D", tzn. postać/rzecz będąca za murem nie jest częściowo zasłonięta.
[#3506] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3495

Jeśli mając do dyspozycji 32/64 kolory używa się tylko 16 to znaczy że sprzęt się nie wyrabiał. Na wideo nie widać czy to jest 50 czy 25fps, trudno powiedzieć czy da się to zrobić lepiej na OCS. Grafika bardzo ładna, nie spodziewałem się że w dzisiejszych czasach ktoś jeszcze potrafi taką rysować.
[#3507] Re: Zapowiedzi nowych gier

@PopoCop, post #3505

@PopoCop
Szkoda, że to "udawane 3D", tzn. postać/rzecz będąca za murem nie jest częściowo zasłonięta.


To była pierwsza rzecz o jakiej pomyślałem :)

Według mnie, takie zasłonięcie uatrakcyjniłoby grę, stwarzając możliwość ukrywania przedmiotów/potworów.

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2020 11:56:56 przez asman
[#3508] Re: Zapowiedzi nowych gier

@asman, post #3507

No, tylko weź to napisz - dodatkowy narzut dla blittera lub zużycie dodatkowych sprajtów, bo musisz dorobić przesłanianie przez ścianę. Nie wystarczy "nie wyświetlać" dolnych linii bohatera jak jest trochę za murem, bo potem jak podejdziesz do rogu ściany to takie podejście się wysypuje. Przerabiałem to przy okazji castlehacka.

Stawiam że zmiana w tej kwestii niosłaby przeorgniazowanie całego sposobu wyświetlania. Na 95% główny bohater jest zrobiony na sprajcie - jak wczoraj oglądałem yt to rzuciło mi się w oczy że jest wyświetlany ponad minimapą wyjeżdżającą z góry.

Jeśli tam jest 16 kolorów zamiaast 32 to to też uzasadnione - w OCS blitter i copper zauważalnie zwalniają gdy Denise pożera więcej cykli przy 32- lub 64-kolorowej grafice.

Myślałem, że projekt jest martwy bo dość długo nic nie było słychać. Trzymam za nich kciuki - może dadzą radę napisać prawie taką grę, na jakiej poległem. ;)

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2020 12:35:04 przez teh_KaiN
[#3509] Re: Zapowiedzi nowych gier

@teh_KaiN, post #3508

a jakby dać 32 kolory na dolny pulpit, który i tak malo kiedy jest odswieżany i 16 na górę to też by tak zwalniało? na razie to wygląda jak bardzo dobra Atarowska grafika.

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2020 12:39:31 przez michal_zukowski
[#3510] Re: Zapowiedzi nowych gier

@michal_zukowski, post #3509

i co niby dalby taki superkolorowy (np. w 256 kolorach) dolny pulpit ???
kompletny bezsens
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem