[#3571] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#3572] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#3573] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#3574] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#3575] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#3576] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#3577] Re: Zapowiedzi nowych gier

@twardy, post #3552

[#3578] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3577

Jake and Peppy

link
[#3579] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3578

super !
[#3580] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3578

Tinyus

link
[#3581] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3578

Gra dla wąskiej grupy w już i tak małym światku amigowym. Można się było spodziewać że wcześniej czy później pojawią się gry "Vampire only", a przynajmniej ja tak przepowiadałem. Nie wiem czy rzeczywiście jest coś czego bez AMMX i innych procedur z pseudo-procesora 68080 nie da się osiągnąć.

Ja się cieszę że na razie to pojedyncze przypadki i nie wszyscy dali się zwariować.
[#3582] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3581

Skoro wedlug niektorych najlepsza Amiga jest PC-et, to ja nie widze problemu, zeby ta grala dzialala na "najlepszej Amidze czyli WinUAE", a to duzy procent uzytkownikow jest. Jedyny problem dla "najlepszej Amigi" poczatkowo bedzie taki, ze Vampire bedzie szybszy niz emulacja WinUAE, dopoki Toni (?) nie doda wsparcia wersji JIT dla instrukcji AMMX.
[#3583] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3581

Po zmniejszeniu rozdzielczości do 320x256 i kolorów tu i ówdzie to jest gra na A500.
[#3584] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3577

Jeszcze niby pracuje nad portem Green Beret. Ten port co niby mial byc jakies 3 lata temu to jest juz chyba martwy.

link
[#3585] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#3586] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3580

I to jest news miesiąca! Gradius to miód, widać po screenach że będzie lepszy niż dostępne wersje na 8 bitowce, bardziej jak wersja na X68000.

[#3587] Re: Zapowiedzi nowych gier

@twardy, post #3586

Jak dla mnie przesadzasz z tym porównaniem do wersji dla X68k, ale na pewno jak na wersje "Tiny" to chyba jak na razie największe wyzwanie dla Pink.

Amiga niestety nie doczekała się swojej wersji, chociaż jak się patrzy na niektóre prowizoryczne wręcz konwersje z tamtych lat to może nawet dobrze.
[#3588] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3587

Zobaczymy, wg autora dokładne odwzorowanie oryginału z arcade w 50 fps na A1200.
[#3589] Re: Zapowiedzi nowych gier

@twardy, post #3588

Zobaczymy, wg autora dokładne odwzorowanie oryginału z arcade w 50 fps na A1200.

Według tego samego autora paleta w grze ma mieć 32 kolory, z czego 24 wspólne dla wszystkiego... i tutaj już to dokładne odwzorowanie bierze w łep.

Znowu przystosowanie do OCS/ECS się kłania.
[#3590] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3297

Z powodu znacznego obłożenia innymi pracami zarówno programisty jak i grafika gry Boss Machine prace zostały prawie wstrzymane. Na szczęście grafik znalazł trochę czasu i jako teaser wrzucił projekty teł oraz podzielił się planowanymi "ficzerami" w grze.



Tła mają charakter poglądowy i mogą ulec zmianie. Dodam że motyw slimeworld jest bardzo niedokończony i powstał na szybko jako ostatni do kompletu, więc będzie w nim sporo zmian. Z pomysłów na przyszłość należy wymienić:

- Animowane warstwy podziału/paralaksy tła
- Zmiany palety kolorów
- Użycie tzw. Colour Cyclingu do dodatkowych efektów animacji
- Łączenie elementów tła pomiędzy sobą (np wrogie pojazdy prześlizgujące się pomędzy elementami tła czy miny w poziomie podwodnym).

Poziomów jest planowanych 6, więc od siebie dodam że możliwe że powyższe motywy mogą się zmieniać w czasie poziomu.

Ostatnia aktualizacja: 14.01.2021 09:12:38 przez Solo Kazuki
[#3591] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3589

Według tego samego autora paleta w grze ma mieć 32 kolory, z czego 24 wspólne dla wszystkiego... i tutaj już to dokładne odwzorowanie bierze w łep

Znowu przystosowanie do OCS/ECS się kłania..


Niekoniecznie, jak patrzę na nagrania z filmu z wersji automatowej to zbyt kolorowa ta gra nie jest ok, racja
[#3592] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3590

No, tutaj w końcu widać AGAtkęszeroki uśmiech
[#3593] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3590

Hej. Też tak macie że w chromie nie wyświetlają się wam czasem obrazki tak jak np mnie teraz z postu #3590??
Swoją drogą tła ładne :) czekamy na resztę do nich ;)
[#3594] Re: Zapowiedzi nowych gier

@BULI, post #3591

Na automacie każdy sprite ma osobną paletę 16 kolorów, nie wspomnę o tle. Redukcja ma być "jak najmniej widoczna", ale bez cięć się nie obędzie.

Ostatnia aktualizacja: 14.01.2021 14:20:47 przez Solo Kazuki
[#3595] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3594

Przyjrzałem się dokładniej i są plansze gdzie pomimo, pozornej monotonii kolorystycznej, bez cięć, jak piszesz się nie obejdzie, aczkolwiek nie powinno to bardzo boleć.
Jeśli ma to być na OCS/ECS to bez takiej redukcji się nie obejdzie, ale wiem, że jeśli twórcy się postarają to może to wyglądać naprawdę OK.
Tak w ogóle, to ta strzelanka jakoś mnie nie porywa i nie wydaje mi się zbyt ładna, przyzwyczaiłem się do wyższego poziomu graficznego, czuć w tej strzelance ducha lat '80, ale.. ale jak widzę, czasami na ekranie jest naprawdę dużo obiektów na raz- zobaczymy czy sobie chłopaki z tym poradzą na amigowym podwórku.
Ja w ramach zgłębiania tematu, zagram sobie w to dziś na emulatorze MAME pod moja Amigą (wersja WOS)
[#3596] Re: Zapowiedzi nowych gier

@RokiS, post #3593

Oczywiście wiesz że jak wrócisz "po sznurku" odpowiedziami to są nagrania z tech-demo? Można w nim zobaczyć jak działa na razie silnik co jest ukazane na pierwszym tle (lewe górne).
[#3597] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3596

.

Ostatnia aktualizacja: 15.01.2021 10:51:17 przez BULI
[#3598] Re: Zapowiedzi nowych gier

@BULI, post #3597

Niech kolega uważnie prześledzi co na co było odpowiadane...

Hint: proszę po prostu klikać na pole "w odpowiedzi na..." począwszy od mojej wypowiedzi do której się odnosisz.

Ostatnia aktualizacja: 15.01.2021 10:47:35 przez Solo Kazuki
[#3599] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3598

Ha, ha- spoko- już widzę, że to nie do mnie było
[#3600] Re: Zapowiedzi nowych gier

@BULI, post #3599

Powstaje nowa gra na silniku Scorpion. Jest to Creeping Me Out: Hex Night.



Ma to być platformówka która ma działać już na układach OCS/ECS w trybie EHB, ale ma wymagać co najmniej 2MB RAM. Ideowo autor określa grę jako połączenie Turrican, Addams Family i Castlevania 3. Poniżej kilka animacji z wersji roboczej gry.












Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem