[#1111] Re: Zapowiedzi nowych gier

@agrajek, post #1110

podczas kiedy nastu forumowiczow PPA i minister Szyszko wycinaja nam drzewa
Rysiu pracuje w pocie czola Reshoot R.
Tragedii nie ma ale jednak "różowy budyń" drazni oczy. W czwartej minucie gry, jest nawet pozytywny element edukacji seksualnej, kiedy to plemniki atakuja nasz statek macierzysty szeroki uśmiech
[#1112] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1111

drzewa kazdy wycina na posesji prywatnej...

chetnie kupie jakas nowa gre na amige, kupie w sensie dam zarobic developerom a nie handlowcom.

widzieliscie yoomp na atari 8 bit ? proste ale grywalne. kiedys liczyl sie pomysl, dzis przescigaja sie w realizmie, czyli coraz wiekszym wymaganiom sprzetowym.

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2017 00:57:45 przez micromax
[#1113] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1111

Z daleka gra wygląda dobrze (czyli tu na rzutniku), z bliska czar pryska, bo dobrze wygląda tylko nasz statek.
Doszło animowane tło, więc to na plus OK
[#1114] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1111

Po raz kolejny, zazdraszczam tupetu facetowi.
Ale może tak trzeba robić bo to jest właśnie profesjonalne podejście.
[#1115] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1111

Nie rozumiem tego zachwytu renderem. Przecież ta gra mogła by być taka piękna gdyby pójść z duchem tej referencji pomysł:


Ostatnia aktualizacja: 31.03.2017 12:09:21 przez Koyot1222
[#1116] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1115

Mogła by być, ale cóż- fajny ten twój "render" OK
[#1117] Re: Zapowiedzi nowych gier

@BULI, post #1116

Naprawdę warto było by nad tym popracować. Ale chyba będziecie się musieli zadowolić trójwymiarowymi renderami Pan Ryszard jest nieugięty.



Ostatnia aktualizacja: 31.03.2017 14:43:19 przez Koyot1222
[#1118] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1111

Prawie jak X2 No Relief. Może kiedyś doczekamy się podobnej gry di X2 na Amigę z PPC pod OS4.
[#1119] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1115

Amiga R-Type Delta by R3D
[#1120] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1115

Tym razem zamiast wirujacego klocka mamy protosjanski Pylon, oczywiscie tez wirujacy. Jak dla mnie typowy niemiec twierdzi ze jego racja jest najracniejsza. Ehh szkoda silnika.
[#1121] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Geeman, post #1120


Przykro mi, niestety, pan się chyba na mnie obraził, że śmiałem zwrócić uwagę. Podobno wszyscy są zachwyceni postępami nad grą. Trudno.
Pełen profesjonalizm i tyle.

Ostatnia aktualizacja: 31.03.2017 21:18:55 przez Koyot1222
[#1122] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1121

Twój render pasuje na statek przeciwnika, ale nie do tej gry.
[#1123] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1121

"Podobno wszyscy są zachwyceni..."


Podobno to slowo klucz.
Tak sie wlasnie rodza basnie i legendy na calym swiecie ok, racja
[#1124] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #1111

Wrzutki polityczne nie będą tolerowane. Dwa tygodnie zasłużonego odpoczynku od komentowania.
[#1125] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#1126] Re: Zapowiedzi nowych gier

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #1122

Zobaczymy. Pan się jednak odezwał.
Spróbuję coś wyczarować
[#1127] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1126

Przypuszczam, że "ten Pan" po wypuszczeniu poprzedniej "finalnej" wersji swojej gry poszedł po rozum do głowy, gdy zobaczył "stan konta". Z całym szacunkiem dla Ciebie Koyot, uważam, że nie jest miejsce dla twojej osoby obok "ten Pan". Z moich obserwacji kierujecie się przeciwstawnymi ideami. Wolałbym, aby to co robisz przełożyło się na kolejny projekt R3D powiedzmy takiej strzelanki, nawet gdyby przyszło mi czekać na realizacje kolejne 2-3 lata. Serio. Z chęcią zapłaciłbym za ukończony projekt te 30 euro, ale Wam. Może i facet ma świetny silnik, jednak co z tego skoro swoim podejściem dał świadectwo "niebywałego profesjonalizmu" jakim się kieruje?

Ostatnia aktualizacja: 01.04.2017 12:54:28 przez Lokaty
[#1128] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1126

Zobaczymy. Pan się jednak odezwał.
Spróbuję coś wyczarować


Zamierzasz poprawić mu całą grafikę w nowej grze, czy tylko niektóre obiekty? Jeśli to drugie rozwiązanie, to całość może wyglądać niespójnie: chropowate, "brudne" renderingi i Twoja schludna grafika.
[#1129] Re: Zapowiedzi nowych gier

@PopoCop, post #1128

i i Twoja schludna grafika

Oooaaachh! Takie rzeczy naprawdę mnie mocno podbudowują. OK Znaczy się, że jest dla kogo klecić te piksele szeroki uśmiech

Mierzę siły na zamiary, na razie kilka podstawowych rzeczy. Jeśli udało by się "wstrzelić", mooożżżeee będzie coś więcej. Nie ma co komentować, na razie nic nie jest zrobione
[#1130] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1129

Szkoda enginu na te jego rendery z brzydkim ditheringiem ...
[#1131] Re: Zapowiedzi nowych gier

@twardy, post #1130

Jeśli Koyot już skończył swoją pracę w Bridge Strike lub po prostu ma wolny czas to może robić co chce. Nawet jeśli to będzie nowa grafika do Reshoota. Zawsze to jakieś nowe doświadczenie :)

Poza tym wygląda na to że ta gra jakimś cudem przekradła się niezauważona przez amigową publikę, a szkoda bo może być ciekawa:
http://eab.abime.net/showthread.php?t=81523&page=3
[#1132] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Gżegżółka, post #1131

ta gra jakimś cudem przekradła się niezauważona przez amigową publikę

Landfill jeszcze chyba nie jest gotowa, filmiki sobie można tylko obejrzeć.
Poza tym amigowa publika nie zagląda raczej masowo na forum "My game projects in C/C++ and GameSmith" schowane w kategorii "Coders".
[#1133] Re: Zapowiedzi nowych gier

@twardy, post #1130

Ten dithering jest okropny, bo to jakiś chyba filtr który robi to automatycznie. Wygląda trochę jak brud. Ale z drugiej strony nie jestem profesjonalistą żeby to 100% ocenić.
Na dzięn dzisiejszy w końcu przekopałem programy na dysku i nareszcie udało mi się wypracować metodę renderowania obiektów do zaleconych wymagań gry.

Jak widać nie ma ditheringu, bo metoda pomija dynamiczne oświetlenie. Kolejny minus to brak perspektywy. Plusem jest lekka czytelna wyrenderowana animacja mieszcząca się w kilku dowolnie definiowalnych kolorach i klatkach. Zamieszczony samolocik zawiera się w palecie ok 10 kolorów, ale spokojnie da się zejść bez strat 1-2 kolory mniej( po prostu testowałem rozwiązanie). Reszta 32 kolorowej palety mogła by spokojnie wystarczyć dla reszty elementów.
Czy coś z tego wyjdzie czas pokaże... Trzymajcie kciuki

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2017 22:22:31 przez Koyot1222
[#1134] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1133

Trzymamy OK
[#1135] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1133

Złamałem se kciuka od trzymania OK
Bardzo ładne to masz ziom! szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2017 23:20:07 przez Vato
[#1136] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1133

Wygląda interesująco. Może jakiś opis jak to jest zrobione?
[#1137] Re: Zapowiedzi nowych gier

@swinkamor12, post #1136

Jakiejś wielkiej filozofii w tym nie ma.
Obiekt 3D renderowany jest w wymaganej docelowo rozdziałce. Pamiętać trzeba jednak aby go uprzednio "wybudować" w kolorystyce docelowego obrazka, czyli u mnie np indeksowej 10 kolorowej palecie bez antyaliasingu etc.
Renderuje podstawowym silnikiem z pominięciem odbić światła i refrakcji. Czyli niestety teksturki z cieniami muszą być już "wypieczone" docelowo na samym poczatku na obiekcie.
Potem render klatek wysyłam do programu graficznego 2d, u mnie Gimp. Tu już jest z górki, przystosowuję go do przypisanej palety, składam klatki lub rozkładam. Ręcznie podpicowuję rysunek etc.
Miałem ostatnio zacząć przesiadać się na Pro motion, ale dopracowałem kilka opcji w Gimpie i znów zabrakło mi motywacji na jego porzucenie

Ostatnia aktualizacja: 03.04.2017 08:48:57 przez Koyot1222
[#1138] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1137

A teraz trochę poza off-topickiem :) wracając do tematu nowych gier. Ostatnio pojawiły się trzy ciekawe pozycje: Canonball - port outruna i Rick Dangerous Remake dla posiadaczy szybkich amig z Vampire, a także wypłynęła demonstracyjna wersja Traaps'n'Treasures z dwoma zupełnie nowymi etapami.
[#1139] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Gżegżółka, post #1138

Kurcze napaliłem się na ten Cannonball. Ale z tego co czytam, żeby było płynnie to trzeba Vampiere mieć na pokładzie? Wydawało mi się, że to na gołym klasyku śmigać powinno :/
Niemniej jednak fajnie jak by gatunek vector racerów w końcu odżył szeroki uśmiech
[#1140] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #1139

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem