[#632]
Re: Zapowiedzi nowych gier
@Sventevith,
post #631
A ja nie powiem złego słowa o tych co potrafią przenieść grę do maszyny z 10 razy mniejszą pamięcią, mimo że sama grafa zajmuje w niej ze 4 razy mniej miejsca a nie o 10 razy mniej, a kod pewnie tyle samo, i musi hulać na procku o kilka razy słabszym, często bez ekstra dopalaczy jakie ma pierwowzór. Nawet kody źródłowe nie pomogą w optymalizacji.
Grafę też na początek owszem można przekonwertować, ale to dopiero pierwszy krok na długiej drodze, bo i tak trzeba "dotknąć" każdego pikselka aby ubyło jak najmniej z tego oryginalnego piękna.
Jedyne co odpada przy konwersji w porównaniu do pisania nowej gry, to zastanawianie się po testach z betą, co by tu jeszcze dodać lub zmienić żeby to było fajne. Ale przy dłubaniu w bajtach nic nie jest łatwiej.
A w nagrodę jakiś typek na jakimś forum powie - Łeeee, to tylko konwersja i to brzydsza....
Ostatnia aktualizacja: 01.07.2018 15:01:53 przez ZbyniuR