[#661] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mikecios, post #660

Ekstraniesamowita dobrana paleta kolorów...Sprite głównego bohatera rewelacyjny ta animacja!...no i piękna oprawa wizualna.
Chyba wykorzystują na maksa C64 jego możliwości

Ostatnia aktualizacja: 11.07.2018 12:53:12 przez skofrant
[#662] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mikecios, post #660

a tu dawno wydane amigowe strzelajace "rozporki" z grafika z innych gier.
[#663] port cytadeli na pc
ktos chetny na wspominki?

link
[#664] Re: port cytadeli na pc

@marianoamigo, post #663

A może by tak na NG?
Wersja na OSX PPC tez jest dostępna.
[#665] Re: port cytadeli na pc

@Norbert, post #664

Daaaawno temu pisałem z Tomaszem który stwierdził że AmigaOS4/MorphOS nie posiadaja odpowiedniej wersji SDL. No ale to było gdzieś w 2012-13 roku.
[#666] Re: port cytadeli na pc

@waldiamiga, post #665

[#667] Re: port cytadeli na pc

@Norbert, post #666

Nie mogę znaleźć tego maila od autora bo bym go wkleił, możliwe też że coś przekręciłem i chodziło tu nie tyle o SDL-a a OpenGL.
[#668] AlienBreed3D - Unity Re-Edited

@marianoamigo, post #663

stary filmik, alę na forum nie znalazłem aby ktoś wklejał, to się dzielę ;)
[#669] Gry z Amigi wydane na ówczesnych platformach
Jest jak dla mnie czymś przyjemnym zobaczyć gry z mojej A500 i CD32 wydawane na dzisiejsze konsole i komputery.
1. Gods
2. D/Generation
3. Flashback
4. Another World
Wszystkie trzy na Nintendo Switch. Another World to wiadomo, że od dawna jest na różne platformy, ale nr 1, 2 i 3 bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.
[#670] Re: Gry z Amigi wydane na ówczesnych platformach

@chicago, post #669

3, 4 są na PS4. Na PS4 jest też Shadow of the Beast, Stardust oraz Gods ale to już remake.
[#671] Re: Gry z Amigi wydane na ówczesnych platformach

@chicago, post #669

W mojej opinii remake flashback'a to totalne dno i pomylka. Cieszylem sie ze powstaje taki remake, ale gdy zobaczylem efekt to poprostu zamarlem. Gdzies czytalem wywiad z Paulem Cuissetem, ktory powiedzial, ze remake gry bedzie wyglal tak, jak chcialby aby flashback wygladal w 1992. I wiecie co? Ciesze sie ze w tym 1992 roku mu to nie wyszlo 🤪😄

ps. sorry za brak pl znakow.

Ostatnia aktualizacja: 17.05.2019 21:11:41 przez newguru

Ostatnia aktualizacja: 17.05.2019 21:20:45 przez newguru
[#672] Re: Ruff'n'Tumble - wczesna wersja
oczywiście powstał remake
[#673] Re: Ruff'n'Tumble - wczesna wersja

@ritzu, post #672

[#674] Re: Ruff'n'Tumble - wczesna wersja

@Dorian3d, post #673

Jedna z najlepszych przygotówek point and click z lat 90., czyli Beneath a Steel Sky, wraca w odmienionej postaci.
[#675] Re: Bridge Strike - informacje
Prawie finalne screeny z nadchodzącego Bridge Strike Mobile/Switch/Steam.


Dodaliśmy sporo nowych elementów jak np animowany kokpit z ręką trzymaną na wolancie. Pada deszcz, śnieg, mamy burze piaskowe
Z istotnych zmian, pojawił się licznik monet. Za zebrane monetki będzie można zakupić kontynuacje, dodatkowe życia lub dostęp do nowych maszyn a nawet misji. Rozmaite statystyki śledzą nasz postęp w grze. Mamy jeszcze kilka dni na dokończenie trochę mniejszych spraw. Jak wszystko pójdzie dobrze, to w końcu po tak długim czasie uda nam się wszystko domknąć.


Ostatnia aktualizacja: 26.11.2019 11:19:16 przez Koyot1222
[#676] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #675

Wygląda bardzo fajnie, trzymam kciuki. Fajnie że wychodzi na Switch.
[#677] Re: Bridge Strike - informacje

@flops, post #676

Tylko zastanawiam się czy postęp w tworzeniu gry na Steam/Switch etc. etc. nie powinien znajdować się w Hyde Parku.
[#678] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #677

Technicznie ciekawe zagadnienie. Niby gra powstała na Amigę i istnieje na Amigę. Została jednak "ubogacona" i pojawi się na innym systemie.
Trzeba było by podzielić ten wątek i od jakiegoś miejsca publikować w innym dziale
[#679] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #677

Osobiście uważam, że przeniesienie do HydePark to zły pomysł.
Punkty popierające moją tezę:
1) Nie za dużo ostatnio się dzieje na PPA, a temat jest powiązany z Amigą.
2) Wspieramy swoich w inicjatywach, dobro powraca.
3) Mnie osobiście ciekawi jak projekty przełożą się na inne platformy (pewnie znajdzie się jeszcze kilka osób).
4) Jeszcze bym znalazł więcej, ale nie chce się zmóżdżać
[#680] Re: Bridge Strike - informacje

@flops, post #679

OK. Czyli remake.
[#681] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #680

OKOKOK
[#682] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #675

Można zgłosić zamówienie


Ikonka gry jeszcze do zmiany


Ostatnia aktualizacja: 17.12.2019 09:40:52 przez Koyot1222
[#683] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #682

Wczoraj katowałem z godzinę wersje na androida... trudna :D albo ja za bardzo się przyzwyczaiłem już do Sky Force. I jakoś tak strasznie szybko się paliwo kończy :)

Będzie opcja na AndroidTV i kontrolowania gry padem?

Ostatnia aktualizacja: 17.12.2019 10:31:42 przez MariuszK
[#684] Re: Bridge Strike - informacje

@MariuszK, post #683

trudna :D

Jakiś czas temu dyskutowaliśmy o tym z Tomkiem. Ale zagryzłem zęby i katowałem misję po misji i... Jest do przejścia

Będzie opcja na AndroidTV i kontrolowania gry padem?

W wersji PC/Steam można sterować joyem i takie rozwiązanie przetestowaliśmy wnaszym automacie na PGA. Ludziom niezwykle to się podobało, aż żałowaliśmy, że nie mamy drugiej podobnej maszyny bo kolejka w pewnym momencie była spora .
Zapytam Tomka co ostatecznie ze sterowaniem i potwierdzę
[#685] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #684

Ja próbuję , ale jednak nie potrafię się przestawić na sterowanie dotykowe w telefonie. Może na tablecie jest łatwiej.
[#686] Re: Bridge Strike - informacje

@MariuszK, post #683

AndroidTV/AppleTV i kontrolowania gry padem

Nie potwierdzam, nie mamy tego sprzętu na razie fizycznie Poza tym musimy ogarnąć jeszcze to co jest na "tip-top", a pracy nadal sporo przy tych platformach co już są

Ostatnia aktualizacja: 17.12.2019 11:56:57 przez Koyot1222
[#687] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #684

Jak by co służę urządzeniem z AndroidTV do testów, platforma sama w sobie jest fajna tylko szkoda, że jest taka bida z grami na niej...
[#688] Re: Bridge Strike - informacje

@JakubH, post #685

Nasza wersja automatowa bardzo się podobała na PGA właśnie ze względu na sterowanie Joyem. Gra nie staje się łatwiejsza przez to sterowanie, ale testującym bardzo podobała się wygoda tego rozwiązania.
[#689] Re: Bridge Strike - informacje

@MariuszK, post #687

Jak by co służę urządzeniem z AndroidTV do testów,

Dzięki OK Ale musiałby być ktoś bliżej Warszawy żeby pomóc

Co do paliwa, spróbuj uaktualnić grę. Kilka rzeczy zostało zmienionych min szybkość zużywania się paliwa
[#690] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #689

"we warszawie" jestem codziennie :) napiszę pm. :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem