[#751] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #748

LO MATKO!
to w 2020r istnieje w ogole mobilne piractwo ?!?! strach
[#752] Re: Bridge Strike - informacje

@amikoksu, post #749

Ale przecież można wybrać oryginalną grafikę i jednocześnie 60 fps, więc super.
[#753] Re: Bridge Strike - informacje

@selur, post #751

to w 2020r istnieje w ogole mobilne piractwo ?!?!

Niestety tak. Jak widać, można i da się "piracić" darmową grę
[#754] Re: Bridge Strike - informacje

@softiron, post #724

Aircraft oznacza ogólnie maszynę latającą, więc koledzy napisali głupotę, by zwolnić nad samolotem zamiast lotniskowcem. To rozumiem.

Natomiast, co jest niepoprawnego w słowie refuel?
[#755] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #753

Ja spiraciłem Bridge Strike, by działała mi na CDTV :)
[#756] Re: Bridge Strike - informacje

@WyciorX, post #755

Wstydź się, Gratuluję
[#757] Re: Bridge Strike - informacje

@marianoamigo, post #752

Akurat 60 FPS w przypadku Gods niczego nie robi. To nie jest grą 3d w której odświeżanie jest/może być tożsame z ilością klatek jej animacji. Na szczęście gra (remake) działa zgodnie z amigowym pierwowzorem. Nie jest tak nieudolnie zrobiona jak 60hz wersja na SNES, która po prostu jest za szybka.
[#758] Re: Bridge Strike - informacje

@michalmarek77, post #757

Nad Beyond a Steel Sky, które stanowi bezpośredni sequel Beneath a Steel Sky, pracują Charles Cecil i Dave Gibbons, czyli główni projektanci hitu z Amigi i PC. Gra zachowa charakter rozgrywki znany z oryginału.
1
[#759] Re: Bridge Strike - informacje

@michalmarek77, post #757

Robi robi, amigowska wersja przymula. Większa płynność w porcie, zdecydowanie ułatwia reakcję na pojawiających się przeciwników.
[#760] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #753

Pojawiła się kolejna recenzja Bridge Strike na system Switch.
Przejrzałem też sporo recenzji na youtube. Mam kilka przemyśleń.
1. Ludziom bardzo podobają się amigowe pikselki. Udało mi się uchwycić czar retro. Sporo potu poszło, ale trzeba iść dalej.
2. Często pojawiającym się "mankamentem" gry jest brak tego "czegoś". Ciężko to wyłuskać, często pojawia się słowo "głębia", albo "powtórna grywalność" gry. Z mojej strony traktuję to trochę jako zbytnie czepialstwo. Gra od początku miała być prosta w mechanice, mieliśmy sporo pomysłów ale okroiliśmy je do minimum żeby skupić się na samej grywaności.
Cóż... W internecie nt gry jest sporo. Dużo osób zaznajomiło się z Bridge Strike już wcześniej na Amidze. Część osób zna grę z mobilnych systemów. Nie wiemy jeszcze jak przekłada się to na sprzedaż Switch. Trzymamy nadal kciuki za sukces, może wtedy udało by się namówić wydawcę na następny projekt i pójść jeszcze dalej Co to będzie czas pokarze.
[#761] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji
Od dzisiaj do 23 lipca na PlayStation store jest promocja na Flashbacka na PS4, do kupienia za 19,75PLN (zamiast 79).

https://store.playstation.com/pl-pl/product/EP4295-CUSA13390_00-FLASHBACKEUR0000
[#762] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@vojo, post #761

Ten remake nie jest nawet wart tego, aby dać za niego 5 PLN.
[#763] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@mailman, post #762

Dlaczego? Na filmiku wygląda OK.
.
[#764] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@rePeter, post #763

naprawde? nic Cie nie razi w grafice?
[#765] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@mailman, post #762

Za 5 zl to mozna dostac co najwyzej obrazek do wlasnego konta


Dla mnie cale Playstation i wszystkie dziady borowe zarzadzajace ta platforma ida do piachu, tam gdzie ich miejsce. Gincie obrzydliwe plejstejszyny ogień piekielny

PC RULEZ !!! OK
[#766] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@softiron, post #764

Nie. Co ma mnie razić, wygładzona pikseloza? Jakoś nie razi.
5 zł bym zdecydowanie dał, gdybym miał PS zamiast Amigi.
Zresztą 19,- też, z sentymentu.
.
[#767] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@rePeter, post #766

no właśnie te filtry....
mnie jednak razi.
z sentymentu to robisz pstryk na zasilaczu i grasz w to na Amidze :)
[#768] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@mailman, post #762

Faktycznie Trzeba być prawdziwym psycholem, żeby zdecydować się na takie potraktowanie pixeli
[#769] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@rePeter, post #763

Grafika akurat była ok. Ale grę wymęczyłem tylko dla zasady i nie ma nic z klimatu oryginału. Gra jako taka jest bardzo słaba. Jedyny plus to, że można chyba jakoś odblokować oryginalną wersję, ale nie pamiętam czy mi się to udało.

ps: a sory, dopiero spojrzałem na linka, że chodzi o inną wersję niż ta z Ubisoftu. W tę nie grałem.

Ostatnia aktualizacja: 09.07.2020 12:34:53 przez nogorg
[#770] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@nogorg, post #769

tą z Ubisoftu dałem się złapać na nostalgię i kupiłem... odinstalowałem ją po jakichś 2 minutach gry...
niestety nie da się tego odzobaczyć już :/
[#771] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@mailman, post #762

Straszliwie "rozmyte", poszli na łatwiznę, oryginał lepszy. Zgadzam się z tym 5zł.
[#772] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@Adinfo, post #771

Po prostu wykonali kawal "ciezkiej" roboty przy konwersji tej gry.
Grafike pewnie obrabial Photoshop przez bite 2 godziny...
[#773] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@Adinfo, post #771

Po prostu macie hopla na punkcie kwadratowych pixeli szeroki uśmiech
.
[#774] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@rePeter, post #773

Współcześni graficy w przeważającej większości "nie czują" pikseli. Jak próbują upscalingu klasyków to wychodzi albo kupa typu nowy Superfrog albo proste przemielenie filtrami jak ten Flashback (czyli w sumie też kupa).
[#775] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@recedent, post #774

Niekoniecznie. Another World - 20th Anniversary Edition wyszedł świetnie.
Jednym wychodzi lepiej innym gorzej.
[#776] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@tom256, post #775

Another World nie był zrobiony na pikselach, tylko na wektorach, a to różnica.
[#777] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@recedent, post #774

Że co?
Piksel art nigdy nie miał się lepiej niż obecnie.

Inna sprawa, że dwa przytoczone przykłady nie dotyczą tematu - Superfrog sprzed kilku lat to nie pikselart, Flashback to mierny port, któremu bardziej szkodzą dzisiejsze telewizory i filtry, które do niego dodano (skądinąd można grać bez nich ale wtedy gra prezentuje się jak amigowa wersja na LCD - paskudnie).
[#778] Re: Spolszczenie Flashback- sprawa do redakcji

@recedent, post #774

Nie czują pikseli bo nie muszą.
Całe życie pracowali na minimum 640x480 24 bit.
[#779] Re: Bridge Strike - informacje

@michalmarek77, post #743

Niedawno ukazał się film promujący najlepsze produkcje z całego świata, stworzone w Cocos Engine na różne platformy. Od 3:40 jest Bridge strike!!

Aktualnie znaleźliśmy się poza pierwszą dziesiątką ale produkcje przed nami to gry dużych studio specjalizujących się w produkcjach na azjatycki rynek
Chyba nie jest źle! Wstydu nie ma!

Ostatnia aktualizacja: 17.12.2020 13:10:50 przez Koyot1222
[#780] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #779

Pewnie że wstydu nie ma. Szczęście że gra się w ogóle znalazła. Gratulacje!
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem