@RadoslawF, post #209
@RadoslawF, post #199
@Duracel, post #208
Scandoublery do Amigi nie powstały po to aby Amigowcy mogli sobie grać w gry 2D i aby poprawić jakość wyświetlania tych gier. Powstały po to, aby w sposób bardziej komfortowy używać systemu Amigi i programów z nim związanych.
@Daclaw, post #213
Trudno mi było podniecać się 020/14 w sytuacji, gdy 030 był od paru lat powszechnie spotykanym procesorem
@jubi, post #211
Amiga 1200 jako wprowadzona na rynek w 1992 roku, powinna mieć 16 bitowy dźwięk?
@jubi, post #211
@RadoslawF, post #199
Jeśli zamiana procesora z 16 na 32 bit i poprawienie układu graficznego nie jest dla ciebie rewolucyjną zmianą i jeśli wprowadzenie do sprzedaży A1200 było finansową porażką to EOT z mojej strony.
@jubi, post #215
@michalmarek77, post #217
@sanjyuubi, post #214
@sanjyuubi, post #218
Od kiedy to 68000 jest 16-bitowa? Może i środku jest dużo 16-bitowych mechanizmów, ale z zewnątrz jest to w pełni 32-bitowy procesor
@jubi, post #215
@RadoslawF, post #209
Zarówno w 92 jak i dzisiaj ta różnica jest taka sama.
@SuperBuster11, post #227
@Fenio, post #219
@sanjyuubi, post #220
Nie narzekam na to, że A1200 była zła, tylko dlatego, że jako komputer wyprzedzający epokę zupełnie się nie popisał.
@Andrzej Drozd, post #232
@Andrzej11, post #233
@sanjyuubi, post #218
@Daclaw, post #236
Jednak podlega - do 56 kHz. ;)
@gilban, post #235
Motorola 68000 jest procesorem 32-bitowym procesorem z 24-bitową szyną danych. Jest to ładnie opisane w Wikipedii.
MOTOROLA'S 68EC020 MICROPROCESSORS BRING THE POWER OF 32-BIT PROCESSING TO COMMODORE'S AMIGA CD32 GAME MACHINE
AUSTIN, Texas, Sept. 10 /PRNewswire/ -- Motorola's (NYSE: MOT) High Performance Microprocessor Division today announced that its 16-MHz 68EC020 embedded control microprocessor provides the processing power for Commodore Business Machine's new Amiga CD32, the industry's first 32- bit game console with a double-speed CD-ROM drive. Motorola's 32-bit 68EC020 works together with Commodore's Advanced Graphics Architecture(TM) chipset to create arcade-quality video games, displaying 256,000 colors on screen, with a total palette of 16.8 million colors.
@Fenio, post #210