@Mufa, post #98
@kjb666, post #151
@michalmarek77, post #154
@Sventevith, post #155
Doprecyzujmy, że ma to być SMP, a nie AMP. Tym razem SS próbował się wyłgać, z wcześniejszych obietnic na temat SMP w następujący sposób: ""Multi-core support. Not calling it dual core, MULTI core support"
@Radov, post #156
Radov ma wypracowaną technologię "dyskusji" po prostu. Mniej więcej leci to tak:
Przyjąć, na własny użytek, własne definicje dyskutowanych pojęć, (...)
Sugerujesz, że 8 instrukcji procesora na piksel wystarczy do pełnej implementacji tego, co sobą prezentuje Radeon 9100 pod MorphOS-em?
@Radov, post #157
@Radov, post #157
Jeśli Grzegorz zamierza jeszcze raz napisać swoim wziętym z sufitu argumentem: "a zobacz sobie na wyniki prędkości Quake3" to zacznę go chyba ignorować.
skoro musi posiłkować się CPU w procesie renderowania - to stosując wasze własne definicje - sterownik ten nie realizuje sprzętowej akceleracji . Ja to nazywam konsekwencją.
Np. Z tego względu uważam, że para Picasso96/Warp3D za bliższą software rendera.
Jak w MorphOS 3 zrealizowany jest sterownik 3D? Czy obsługuje on sprzętowo - T&L, clipping (i ew. shadery)? czy też te funkcje wykonywane są softwarewo przez procesor?
@kjb666, post #158
Skoki prędkości były spowodowane sterownikiem który kopiowiał dane RAMVRAM w ślimaczym tempie, efekt ten pojawiał się wtedy gdy zaczynało brakować VRAMu.
Bo to wcale nie jest argument wzięty z sufitu tylko użytkowy konkret.
A ja to nazywam pustą retoryką i słowną żonglerką.
GK: To może daj jakąś definicję software renderingu, bo masz, jak widzę, własną.
SV: Radov powiem jeszcze raz SR to SR. SR to 100 % CPU. Voodoo I i Glide już SR nie było.
Jeżeli mówimy o tym sterowniku, który jest w MorphOS-ie 3.1, to: T&L robi karta, clipping robi karta, shadery nie są obsługiwane.
@Radov, post #156
Czy mógłbyś zacytować wcześniejsz obietnice dt. SMP? O ile pamiętam, to od samego początku deklarowane było AMP.
@michalmarek77, post #154
Mufa zakupilby MacaMini wraz z licencja i udostepnil Recedentowi jako "minniaka - pożyczaka
@Radov, post #162
Najbardziej mnie śmieszy to, że mogę Ci prosto w twarz rzucić kontrargument - sterownik Intel GMA900 (którego układ nawet fizycznie nie ma części przeliczającej geometrię) który uzyskuje podobne wyniki co sterownik MOS na podobnym sprzęcie przez co EWIDENTNIE widać, że po liczbie FPS nie stwierdzisz, czy geometrię liczy CPU, czy GPU....
Nie Grzegorzu, ten Twój konkret w ogóle nie jest użytkowy.
Wasza definicja wasze słowa.
a jak algorytm by wykorzystywał wspomaganie karty jedynie do czyszczenia buforu ekranu
A dla mnie byłoby to g... a nie wspomaganie.
W przypadku pary: Picasso96/Warp3D możemy mówić o akceleracji kroku "C" (po T&L, a przed shaderami)
Takie trudne było to napisać?
@widelec, post #166
@michalmarek77, post #168
@odo, post #169
Teraz próbujesz znaleźć kozła ofiarnego, który "zrekompensuje" Twój wydatek?
Już się cieszę na swoją licencję AmigaOS.
@odo, post #169
@michalmarek77, post #171
@michalmarek77, post #154
@michalmarek77, post #171
Swoja droga, zmieniam troche warunki zakladu, w przypadku mojej przegranej, funduje 3 licencje Amiga OS 4.x ktore nie pojda do wybranych uzytkownikow, a zostana przekazane portalowi PPA.pl.
Mam nadzieje , ze jesli to dojdzie do skutku, portal moze takie licencje rozdac, np jako nagrody w konkursach, czy gratyfikacje za jakies artykuly.
Sorry, ale tak jest uczciwiej.
@Mufa, post #173
tylko dlatego że jak każdy mosotalib dobrze wie kto jest jego wrogiem i kogo należy wszelkimi środkami atakować i podrgyzać, aby być może przeciągnąć kolejnego naiwniaka na system z pod znaku motyla
@Mufa, post #174
@Mufa, post #174
@odo, post #172
ale jak przychodzi do konkretów, to rozmywaszasz wypowiedzi i kulisz ogon.
@Mufa, post #173