@BULI, post #150
@BULI, post #150
@greymsb, post #149
@jubi, post #156
W historii gier komputerowych era 32- i 64-bitowców była piątą generacją konsoli gier wideo. W tej erze dostępne były zarówno 32-bitowe jak i 64-bitowe konsole, a rynek zdominowały konsole Sony PlayStation (1995), Sega Saturn (1994) i Nintendo 64 (1996), z których PlayStation skończyło najpomyślniej. To właśnie te systemy toczyły wojnę konsoli w tej erze (zobacz rozdział poniżej). 3DO i Atari Jaguar były również częścią tej ery, lecz ich słaby marketing okazał się mieć ogromny wpływ na ich popularność. W tej erze pojawiły się także dwie ulepszone wersje konsoli Game Boy: Game Boy Color i Game Boy Light (tylko w Japonii).
The Jaguar was critically well received upon its release. Game Informer magazine awarded the Jaguar as "Best new hardware System of 1993." Despite the fact that Atari was the first to break 64-bit console barrier, there were not many titles initially available through 1994. Eventually, in October, "Alien vs. Predator," a game overdue by seven months from its targeted release date, made a successful debut. In November and December Atari released a slate of additional software titles.
The most successful title during the Jaguar's first year was Alien vs. Predator.
The game was one of Atari's most high profile Jaguar games, and was eagerly awaited after several delays. Most reviews of the game were favorable, with reviewers commenting on the strong atmosphere, diversity of gameplay between the different character types, and the greater reliance on strategy over the standard first-person shooter.
@BULI, post #150
@Ender, post #159
@greymsb, post #158
@jubi, post #163
Ciągle jedziesz ostro z propagandą o "64 bitach", nie widzisz, że ludzie potrafią liczyć, i że potrafili liczyć i wtedy, dlatego Jaguar okazał się taką wtopą marketingową?
@greymsb, post #158
@greymsb, post #164
Na liście NAJLEPSZYCH KONSOL WSZECH CZASÓW JAGUAR zajmuje niechlubne, bo aż 24-te miejsce
@BULI, post #165
Hextracker version 0.850 beta.
Atari ST / YM Ouput / 8 voices / 24.6 KHz.
Ambient Power mod from PC demo.
@BULI, post #165
w ogóle nie zrozumiałeś wywodu SKOLMANa na temat dźwięku z CD i sam się skompromitowałeś twierdząc, że moduły potrafi odegrać Atari ST! Na czym? Na tej piszczałce YM, dopiero STE może sensownie odgrywać moduły! Wcześniej nie uciszałem bo miałem nadzieję, że jesteś mądrzejszy.
@greymsb, post #168
napisałem iż muzykę na modach z gry Microcosm można spokojnie posłuchać na ST właśnie
@jubi, post #170
Twoje kompetencje w ocenianiu hardware kończą się na bezmyślnym porównywaniu tabelek z liczbami i wypisywaniu która liczba jest większa.
@greymsb, post #171
muzyka z gry na modułach nie jest żadną mocą konsoli bo odtworzy ją nawet Atari ST - to wszystko.
@jubi, post #174
@flops, post #175
pierwszą 32-bitową z wbudowanym napędem CD, bo była nią FM Towns Marty