@Don_Adan, post #27
Zeby testowac SoftFPU na 68060 to musisz miec wersje 68EC060, bo na 68060 bedzie uzywane FPU., a takich kart turbo prawie nikt nie ma na Amidze.
Ja tylko sie dziwie, ze Gunnar upiera sie przy najgorszym rozwiazaniu w obsludze kodu FPU, czyli trapowaniu rozkazow. A to jest najwolniejsze rozwiazanie, dla mnie bardzo amatorskie.
@skipp, post #31
Na domiar złego tak samo "amatorsko" było to zrobione w przypadku każdej amigowej karty 68040/68060 w historii (stąd wzięły się narzędzia OxyPatcher, CyberPatcher, etc.). I jakoś ludzie nauczyli się z tym żyć
Ja nie zauważyłem, aby Gunnar się przy tym upierał, ale czas pokaże, jakie rozwiązanie będzie zaimplementowanie w Apollo Core
@pisklak, post #33
@Cedrat, post #35
A tak - Gunnar a to wmawia wszystkim, że FPU nie potrzeba, a to że potrzebuje do tego nowej super-hiper aplikacji, a to jeszcze co innego. Połowa posiadaczy (i czekających na V1200/standalone) się wpiekla i tłumaczy, że jednak potrzebują, programiści pukają się w czoło, a niektórzy ludzie tracą czas próbując pomóc.
@skipp, post #31
@Cedrat, post #32
@Don_Adan, post #43
@kwaku85, post #45
Poza tym w momencie gdy Gunnar zapytał co bez FPU nie działa, jakoś forum zamilkłoTak na szybko z głowy:
@kwaku85, post #45
@BULI, post #47
@michal_zukowski, post #52
@QUAD, post #46
Mi nie działał nowy PPaint :P
nie wiem dlaczego, nic w dokumentacji nie było napisane że wymaga FPU, walczyłem z tym długi czas, potem dolutowałem FPU do ACA 1233 i nagle ruszyło, to samo miałem na A4000, 030 bez FPU nie działało, dołożyłem FPU i ruszyło :)
@wawrzon, post #55
@Cedrat, post #56
bez FPU nie zadziała również FFMPEG
Jeśli dobrze pamiętam, to jakiś emulator C64 potrzebuje FPU do emulacji SIDa. Mapparium działa na obecnym Vampire 10-20 razy wolniej, niż na oryginalnym 68060 - przez brak FPU. LightWave na 68060 też zjada Vampire'a na śniadanie. I tak można by wymieniać pewnie jeszcze długo...