@Risc, post #30
@arturB, post #31
@Robo_G, post #33
@Jacck, post #35
@arturB, post #31
@arturB, post #31
@Robo_G, post #41
@UJP, post #42
@Robo_G, post #44
@BULI, post #52
@Robo_G, post #44
Skoro mówimy o procesorze 060 bez PPC to w praktyce wchodzą w grę systemy 3.1 - 3.9. Z ciekawości w jakich zastosowaniach na tych systemach "wąskie gardło" jakim jest Zorro III ma praktyczne znaczenie?
@Jacck, post #53
Funkcje graficzne realizowane przez blitter tej karty są wykonywane po kilkaset razy szybciej niż przez 68060.
@UJP, post #56
i tu do końca nie jest to w całości z przyczyny powolności 060, a częściowo to też z winy wąskiego gardła jakim jest magistrala Zorro Amigi
wyraźnie widać że problem jest w komunikacji CPU- karta graficzna ( VRAM i GPU ).
@UJP, post #54
porty gier w większej rozdzielczości niż 320x200, takie Diablo, np na 060@80MHz i Voodoo3 w mediatorze chodzi jakieś 4FPS, na szybkiej karcie na ZorroIII chyba 6FPS to max
@Jacck, post #53
np. WritePixel są trochę szybsze niż u ciebie, bo on ma chyba kartę procesorową z wyżej taktowanym 060.