@slipec, post #28
@selur, post #33
Kolego Krashan, zeby zauwazyc ograniczenia jakiegos jezyka, to trzeba najpierw go poznac. Sama znajomosc polowy instrukcji jezyka, nie czyni nikogo programista a juz na pewno nie uczyni go tworca gier. W ogole problem nie lezy tylko w jezyku programowania, ale raczej w tym, ze osoby, ktore tworza te potwory nie maja zadnego pojecia o pisaniu gier.
@Benedykt Dziubałtowski, post #16
@slipec, post #36
@Ender, post #39
wydaje mi się, że lepszym wyborem niż nierozwijany AMOS byłby BlitzBasic
@gx, post #40
@RadoslawF, post #42
Odstawał już wtedy.
@gx, post #43
@RadoslawF, post #44
Stary jestem i pamięć już mi szwankuje ale: w każdym innym znanym mi poza AMOSem języku programowania ekran otwierało się jakąś komendą
W AMOSie rozwiązano to oczywiście inaczej i o ile są różne dodatki czy rozszerzenia to o takich pozwalających na otwarcie ekrany w trybie np. productivity i 8 bitowej głębi kolorów w wersji 1.x nie słyszałem
@gx, post #45
@RadoslawF, post #46
Zdawało mi się że rozmawiamy o basikach ze szczególnym uwzględnieniem AMOSa a nie C.
W ramach pracy domowej weź AMOSa z pierwszej serii v1.x, uruchom na sprzęcie z AGA i otwórz ekran w 8 bitach. Ja na A1200 jeszcze używałem konkurencyjnego GFA Basica, nie tylko działał bez problemu ale i potrafił wykorzystać kości AGA
@gx, post #47
@RadoslawF, post #48
Bardzo fajny przykład z tym plikiem na Aminecie, tylko że ta możliwość powstała ładnych kilka lat po wejściu Amig z kośćmi AGA.
@RadoslawF, post #53
97 rok to nie moment premiery kości AGA