[#151] Re: Kolejny hicior w natarciu...

@GumBoy, post #149

Ci ludzie chyba żyją w AmiMatrixie. Chociaż w sumie można by odpowiedzieć:

Pushing Backbone beyond its limits can cause severe injury :)

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2012 08:02:06 przez recedent
[#152] Re: Kolejny hicior w natarciu...

@rick1982, post #147

Gdyby tak było że ilość ważniejsza od jakości - to wydanie 100 gier z NESa na którąkolwiek współczesną konsolę, powinno wzmocnić jej pozycję na rynku konsol, względem innej na którą wydano tylko 50 gier, ale za to z uwzględnieniem dzisiejszych standardów GFX/SFX.

To logiczne.
[#153] Re: Kolejny hicior w natarciu...

@GumBoy, post #149

Jeśli to prawda, to jest gorzej niż myślałem.


a jak ma byc, przeciez na Amidze i dla Amigi (nawet tych power 68k/ppc) nie ma dzisiaj wlasciwie zadnych wspolczesnych narzedzi do tworzenia gier, bo przeciez nie mozna za takie narzedzia uznac kompilatora C i TVPainta itp., czy nawet Backbone

Dzisiaj gier nie tworzy sie od kodowania silnika niemal od zera chocby w jezyku wyzszego lenistwa itd.. Wystarczy popatrzec na zaplecze "polskich" hitowych produkcji ala Snajper 2 i innych wspolczesnych komercyjnych "gniotow" z tasmy. Gdyby dla Amigi powstalo narzedzie ala CryEngine, Unity itp., bo o takich wspomagaczach jak jakies 4dsmaksy, fotoszkapy itd. itp. nie wspomne, to pewnie nawet amator z zapalem nie robilby tutaj tego tzw. "crapa" w AMOSie...
[#154] Re: Kolejny hicior w natarciu...

@gx, post #153

Zgadza się. Ja dodam od siebie, że na nasze systemy brakuje literatury traktującej o programowaniu gier, (nawet na tego osławionego klasyka), a to co jest to kropla w morzu. Rozwiązania, które są powszechnie w użyciu są albo przestarzałe (AMOS), albo niedokończone (czyt. nie posiadają wszystkich właściwości swoich odpowiedników z innych plaftorm), wystarczy spojrzeć na takiego Blendera, który nadal chyba nie obsługuje BGE.
[#155] Re: Kolejny hicior w natarciu...

@gx, post #153

Muzykowi raczej styknie Digibooster albo Protracker, sample może zrzucać na PC, tak samo grafik, przecież może zrobić wszystko na PC, a później przenieść na Amigę. Co do engine to faktycznie jest brak, ale o Unity nie ma co marzyć. To jest pole dla dobrego programmersa, jak raz zrobi dobry engine, to może wypuszczać gierce co parę miesięcy, jak tylko będzie pomysł. A chętnych odbiorców kilku się znajdzie, więc jest pole do popisu. Nie ma co marudzić, trzeba programować (o ile ma ktoś czas). Ja chętnie bym się w to pobawił, ale dziengi trzeba zarabiać
[#156] Re: Kolejny hicior w natarciu...

@GumBoy, post #150

No właśnie OK
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem