@mailman, post #1
@zzielinski, post #815
Godzinny gameplay nowej gry CyberPunks 2.
@Azakiel, post #816
@Azakiel, post #816
twórcy zanim wzieli sie do roboty powinni sobie oswieżyć stare gry i zobaczyc jak to sie powinno robić ( np Virocop-a )
@karolb, post #823
@amikoksu, post #829
@Merlin_PL, post #830
Ale wg mnie to cały czas jest ruch nie w tą stronę . Pojawiają się kolejne gierki , które z możliwości Amig nie wyciskają maxa , tylko często dają produkt z początków gier na Amigę , albo gorzej przypominają te z 8 bitowcow
@Merlin_PL, post #830
@Kefir_Union, post #833
@teh_KaiN, post #834
Zobacz ile Tobie zajmuje zrobienie "głupiej" gry z odbijającą się piłeczką.
@Kefir_Union, post #836
Dlatego że nie ma czegoś takiego jak "głupia" gra. Jeśli coś ma mieć dobrą grywalność to stworzenie ciekawych zasad rozgrywki i testowanie zawsze trwa, szczególnie gdy robi się to w pojedynkę.
W Jump! rozgrywka jest już od jakiegoś czasu gotowa. Dużo czasu zajęło mi dorobienie całej reszty, w tym również elementów, które tak naprawdę nie są niezbędne np. popisów koderskich w intrze gry