@arturB, post #185
Nasz silnik dla slabych amig skonczyl sie na takim etapie... uznalismy, ze to jednak niczego dobrego nie wrozy. Reszta gry w hires laced a tu taki kotlet... nie lezy nam to bardzo
@Azakiel, post #211
bo jesli przykładowo to ma byc współczesna gra w retro klimatach to nie bawic sie w zadne Amigi tylko zrobic wersje na steama z całym dobrodziejstwem inwentarza, na jakims gotowym silniku, a zaoszczedzony czas wykorzystać na dopracowanie gry i fajne mechaniki. Bo jak zaczniecie robic to na Amige to raz ze bedzie to ledwo chodzic dwa nie starczy czasu na zrobienie gry po zrobieniu narzędzi, chyba ze bedziecie to robic 10 lat (a tyle to zajmie jak bedziecie to robić w małym gronie w piwnicy)
@Merlin_PL, post #212
- cytadela w wersji zremasterowanej nawet na inne platformy nie ma racji bytu jak widok zajmuje tylko pół ekranu . Tu jest potrzebny cały ekran i remaster jak pierwszy Doom , który w który można sobie teraz popykać na XBOXSeriesX . I jest w pełni bardzo grywalny . I nikogo pixele nie drażnią, bo konwencja gry jest w pełni akceptowalna. Quake także. Czyli stara gra zaadoptowana na nowe platformy
Bo Cytadela 30 ponad lat temu była grywalna. Ale obecnie już bardzo mało.
- czy jest sens znowu bawić się w 3 D, które starzeje się dużo szybciej niż 2 D i stworzyć kolejną grę , której widok będzie zajmował pół ekranu ?
naprawdę dobrej rozbudowanej gry na 2 D na Amigi na poziomie graficznym powiedzmy Chaos Engine
@michal_zukowski, post #214
@Merlin_PL, post #215
To skoro taki Chaos Engine jest taki biedny to co powoduje , że co i rusz jakiś koder tworzy grę w stylu " idziesz w prawo i strzelasz , albo walisz z topora.
I wiesz jak jest jeszcze różnica pomiędzy Twoimi Settlersami a Chaos Engine ? Że na dużym ekranie TV w 2023 ta gra cały czas jest grywalna i się do tego dobrze prezentuje , a Settlers wali po oczach pixelozą jak AB 3d.
@michal_zukowski, post #216
@michal_zukowski, post #214
Albo coś jest grywalne, albo nie jest. Niezależnie od roku wydania.
@Merlin_PL, post #212
- czy jest sens znowu bawić się w 3 D, które starzeje się dużo szybciej niż 2 D i stworzyć kolejną grę , której widok będzie zajmował pół ekranu ? I czy mając wiedzę ( a taką macie ) o możliwościach Amigi
i jej ograniczeniach nie pokusić się o stworzenie dobrej , naprawdę dobrej rozbudowanej gry na 2 D na Amigi na poziomie graficznym powiedzmy Chaos Engine, a nie uporczywie gonić króliczka 3 D na wszystkie wersje przyjaciółek ?
@Biegu86, post #232
@Biegu86, post #232