@miki1406,
post #132
To tez niezbyt rewelacyjny wynik raczej, ale trzeba by porownac z wynikami na PC w trybie renderowania programowego.
Choc nie wiem jaka rozdzielczosc ma WipeOut na Amidze.
Ewentualnie odpalic WipeOut pod emulatorem PSX-a na PiStormie, i zobaczyc jakie sa wtedy FPS-y.
Albo nawet pod emulatorem PSX-a na Amidze z PPC, i tez porownac FPS-y.
Lub po prostu zapytac sie autora, ktory przeportowywal oryginalny kod zrodlowy na wspolczesne standardy PC, czyli ten SDL2, w czym jest problem.
Bo z tego wpisu wynika, ze wersja DOS na PC-cie, emulowala GPU PSX-a i jakos dzialala.
A to PiStorm na pewno powinien dac sobie z tym rade, choc pewnie gorzej to bedzie wygladalo.
"So when the game was ported to the PC, the developers re-implemented LIBGPU in software, basically “emulating” the rasterization part of the PSX GPU"