[#361] Re: Electroman dla Amigi

@Dorian3d, post #360

Gra i tak jest polskiej produkcji.
[#362] Re: Electroman dla Amigi

@tukinem, post #361

Planujesz wydać w Box ?
[#363] Re: Electroman dla Amigi

@Dorian3d, post #362

Nie mam doświadczenia w oficjalnym wydawaniu gier. Całość mieści się w 800kB w pliku LHA, no ale jeśli dyskietka, to musiałaby być bootowalna żeby każdy mógł zagrać. Z drugiej strony jeśli by ktoś się znalazł, kto napisze skrypt dla Installera, to wtedy chyba 2- dyskietki będą jak dobrze pamiętam.

Moim zdaniem gra zasługuje na wydanie pudełkowe, ale jeśli za darmo jest na itch.io i chyba będzie na Aminecie, to raczej niewiele osób kupi takie wydanie.
[#364] Re: Electroman dla Amigi

@tukinem, post #363

pomysl z wydaniem komercyjnym ok, ale co z prawami do assetów? uważaj żebyś nie wtopił
[#365] Re: Electroman dla Amigi

@michal_zukowski, post #364

Gra może zostać wydana w takiej postaci jak teraz. Autor oryginału - Maciej Miąsik pisał mi, że gra jest na licencji CC-SA i może zostać wydana w takiej postaci, a jedyny warunek, to zamieszczenie informacji o tym, kto stworzył grę, grafikę i muzykę, czyli to, co jest w menu głównym po przescrollowaniu ekranu.

No i trochę miejsca zajmuje jeśli się nie spakuje:


Nie wiem, czy rozmiar na dysku się liczy, czy sam rozmiar, ale po spakowaniu do LHA to 800kB.

Ostatnia aktualizacja: 06.12.2023 16:58:04 przez tukinem
[#366] Re: Electroman dla Amigi

@tukinem, post #365

używasz jakiegoś pakowania danych i rozpakowywania w kodzie gry?
[#367] Re: Electroman dla Amigi

@c64portal, post #366

Dane takie, jak MOD-y i IFFy są pakowane imploderem i kod je ładuje do chip ramu i rozpakowuje bezpośrednio.

Plik uruchamialny jest spakowany Stonecrackerem.

Cały katalog po spakowaniu do LHA zajmuje niecałe 800kB, a bez LHA tak, jak widać.
[#368] Re: Electroman dla Amigi

@tukinem, post #367

To wszystko powinno sie zmiescic na 1 dyskietce FFS. Najprostsze sa 2 metody: