Komentarze do artykułu: Czym jest Amiga?

[#211] Re: Czym jest Amiga?

@jubi, post #208

Czy MakiPPC są sprzętową kontynuacją Maków68k? Czy PS4 jest sprzętowym następcą PS3? Czy SUN x86 jest następcą SUN SPARC? jubilu zatkało kakao? NIe bo mleka zapomniałeś dlać i suchym się zakrztusiłeś. Wyrenderuj sobie szklanke kaki i zapomnij o Amidze bo ona chciałaby już zapomnieć o tobie
[#212] Re: Czym jest Amiga?

@Spoony, post #211

MakiPPC nie są sprzętowa kontynuacją Maków 68k, są tylko następcami.
PS4 jest następcą PS3.
Co do SUNa to nie wiem, nie znam się.

A osobistymi podjazdami do rozmówcy pokazujesz że nie masz racji, skończyły się argumenty i tylko osobiste przytyki ci zostały.
[#213] Re: Czym jest Amiga?

@RadoslawF, post #212

Właśnie mądralu wyłożyłeś się na temacie i jeszcze nie mając racji napiszesz, ze ktos jej nie ma - cały Ty

Co do PS4 to doczytaj o co pytałem.
Co do Maków, zgadza się, nie jest sprzętową kontynuacją, tak samo jak Amiga One nie jest sprzętową kontynuacją Amigi Classic tylko następcą.

A osobiście to na forum BMW tez nie chciał bym czytać czy X6 jest następcą 525 czy jego kontynuacją sprzętową i czy w ogóle oba są BMW czy nie są. O podjazdach akurat poczytać bym tam jeszcze mógł.
[#214] Re: Czym jest Amiga?

@Spoony, post #213

To nie ja się wyłożyłem, to ty nazywając mnie mądralem udowodniłeś że takie podchody to jedyne co potrafisz w tym temacie. A skoro moderatorzy ociągają się z banem do sio do wora.
[#215] Re: Czym jest Amiga?

@RadoslawF, post #214

To stwierdzasz, ze nie jesteś mądry bo już nie wiem? Jak nie jesteś to się nie wypowiadaj. Przyznać się do błedu też nie potrafisz. Właściwie czemu Twój komentarz miał służyć. I po co nam Twoje wspomnienia z worem?
[#216] Re: Czym jest Amiga?

@RadoslawF, post #212

oczywiście, że maki ppc są sprzętową kontynuacją maków 68k, tylko tam była ewolucja a u nas była rewolucja
[#217] Re: Czym jest Amiga?

@michal_zukowski, post #216