[#185]
Re: Farmiga : Work in progress
@tukinem,
post #184
Tzn. to jest Twoja gra i moze tez tak byc. Nie wiem jakie mozliwosci generowania ma AMOS jesli chodzi o liczby losowe. Mozesz kazdego dnia (albo co 2 dni) robic losowanie liczby i w zaleznosci od tej liczby wykonywac akcje. np. losujesz liczby z zasiegu 0-255 ($00 do $FF) , jak wypadaja liczby konczace sie np. na 1, czyli $01,$11,$21,$31 do $F1 to pojawiaja sie tego dnia dziki, czyli teoretycznie raz na jakies 16 dni by sie pojawialy, ale to moze byc rowniez duzo czesciej jak i duzo rzadziej, wszystko zalezy od szczescia i tej procedury. Gorna polowa wylosowanej liczby/bajta moze oznaczac albo liczbe dzikow, albo godzine o ktorej dziki atakuja. Jesli bylaby to godzina to dziki by atakowaly od godziny 0 do godziny 15, ale mozna to przesunac np. od 7 do 22. A skutecznosc ogrodzenia bylaby zalezna od ilosci atakujacych dzikow. To tylko propozycja, mozna to inaczej tez zrobic. Ale raczej dobrze by bylo, jakby nie bylo schematu, ze gracz bedzie znal dzien i godzine ataku dzikow, po pewnym czasie grania.