@sanjyuubi, post #120
68020/14 - 61.6 ms
68020/14+fast - 54.6 ms
68020/14+akiko - 24.2 ms
68030/50+fast - 21.7 ms
68040/25+fast - 18.6 ms
68020/14+fast+akiko - 17.6 ms
@recedent, post #122
@flops, post #123
...jeżeli chcemy wrzucić piksele i od razu je odczytać, bo ma takie opóźnienia logiki.
@sanjyuubi, post #125
@recedent, post #126
@docent, post #131
@docent, post #131
a7b7c7d7e7f7g7h7 a6b6c6d6e6f6g6h6 a5b5c5d5e5f5g5h5 a4b4c4d4e4f4g4h4 a3b3c3d3e3f3g3h3 a2b2c2d2e2f2g2h2 a1b1c1d1e1f1g1h1 a0b0c0d0e0f0g0h0 i7j7k7l7m7n7o7p7 i6j6k6l6m6n6o6p6 i5j5k5l5m5n5o5p5 i4j4k4l4m4n4o4p4 i3j3k3l3m3n3o3p3 i2j2k2l2m2n2o2p2 i1j1k1l1m1n1o1p1 i0j0k0l0m0n0o0p0 ...
h7h6h5h4h3h2h1h0 p7p6p5p4p3p2p1p0 H7H6H5H4H3H2H1H0 P7P6P5P4P3P2P1P0 g7g6g5g4g3g2g1g0 o7o6o5o4o3o2o1o0 G7G6G5G4G3G2G1G0 O7O6O5O4O3O2O1O0 f7f6f5f4f3f2f1f0 n7n6n5n4n3n2n1n0 F7F6F5F4F3F2F1F0 N7N6N5N4N3N2N1N0 e7e6e5e4e3e2e1e0 m7m6m5m4m3m2m1m0 E7E6E5E4E3E2E1E0 M7M6M5M4M3M2M1M0 d7d6d5d4d3d2d1d0 l7l6l5l4l3l2l1l0 D7D6D5D4D3D2D1D0 L7L6L5L4L3L2L1L0 c7c6c5c4c3c2c1c0 k7k6k5k4k3k2k1k0 C7C6C5C4C3C2C1C0 K7K6K5K4K3K2K1K0 b7b6b5b4b3b2b1b0 j7j6j5j4j3j2j1j0 B7B6B5B4B3B2B1B0 J7J6J5J4J3J2J1J0 a7a6a5a4a3a2a1a0 i7j7k7l7m7n7o7p7 A7A6A5A4A3A2A1A0 I7I6I5I4I3I2I1I0
@sanjyuubi, post #130
@swinkamor12, post #136
@abcdef, post #137
@teh_KaiN, post #138
skalowanie, obroty i inne transformacje, to też jest potrzebne w grach 2D
@swinkamor12, post #141
@abcdef, post #137
@teh_KaiN, post #138
C2P też przydaje się przy systemie cząstek (particles). To można wsadzić w każdą grę jako dodatkowe efekty wizualne. Też fajnie by było mieć. Na przykład dynamicznie sypiący się grunt przy kopaniu w aminerze.
Jest masa innych zastosowań gdzie chunky jest niezbędne - skalowanie, obroty i inne transformacje, to też jest potrzebne w grach 2D.