@vojo, post #91
@Krashan, post #93
Oczywiście same płytki LED-ów są proste do zaprojektowania, ale trzeba im dodać jakiś kontroler, optymalnie – programowany z Amigi. To zostawiam sobie na później, albo wręcz samym użytkownikom, protokół komunikacji z programowanymi LED-ami jest ogólnie znany.
@vojo, post #94
Eeeee.... Mam nadzieję że jednak będzie opcja z gotowymi LEDami.Będzie, ale to chwilę zajmie. Najprostsze rozwiązanie to generowanie sygnałów sterujących bezpośrednio Amigą, ale to ma dwie wady: po pierwsze działałoby tylko pod systemem, po drugie w przypadku jakichś dynamicznych efektów obciążałoby procesor. Dlatego plan jest taki, żeby LED-ami bezpośrednio sterował mikrokontroler, z Amigi ładowałoby się tylko opisy sekwencji.
@Krashan, post #97
@Krashan, post #98
Diody będą połączone w jeden łańcuch sterowany kontrolerem podpinanym do portu zegara. Do tworzenia sekwencji kolorów będzie appka na Amigę. Wgrana do kontrolera sekwencja będzie całkowicie niezależna od systemu Amigi, a więc będzie działać również przy graniu w niesystemowe gry. Sekwencja kolorów będzie miała pełne 50 fps, każda dioda może zmieniać kolor niezależnie od pozostałych.
Prawdopodobnie dam też opcję podpięcia do sterownika diod sygnału audio, np. z Pauli. Wtedy diody będą służyły za wskaźnik poziomu dźwięku (z programowanymi kolorami oczywiście, w wyżej wspomnianej appce), a może nawet prosty analizator widma, o ile procesorek w sterowniku wyrobi.
A skoro będzie jeszcze parę wolnych pinów, to można dodać programowe sterowanie szybkością opcjonalnego wentylatora montowanego na górze.
@Krashan, post #98
@Cedrat, post #103
@tbone, post #105
@Kwahu, post #111
@Krashan, post #119