@rzookol, post #179
dodanie nowych trybów do superaga to czas + pieniądze, co uzyskujemy w zamian - obecnie nic,
@General_Specific, post #140
@Duracel, post #175
bo kawa szkodzi na ciśnienie
@Andrzej Drozd, post #186
@Ender, post #188
@rzookol, post #179
@Duracel, post #200
Stachu100
Tworzenie kilku wersji NATAMI, bez mozliwosci ich ujednolicenia po zakupie, jest jednym z gorszych pomyslow, ktore moga sie narodzic w glowach wlascicieli projektu.
@pawelini, post #198
No to bedziecie mieli prawdziwe amigowanie! Superage bez subsystemu graficznego 3d i grzebanie po rejestrach, system 3.1 z nakladkami na nakladkach, prawdziwy powrot do przeszlosci bo przeciez systemy natywnie napisane na procesory powerpc uwzgledniajace to co przez lata amigowcy z uporem niezlomnie w amigaosach paczowali sa taaakie nieamigowe
@Duracel, post #200
Tworzenie NATAMI, ktora miala by sloty na karty graficzne i Bóg wie co jeszcze jest bezsensowne, poniewaz NATAMI nie ma konkurowac z PCtami.
@skipp, post #202
@Duracel, post #200
@rzookol, post #205
ps. możesz wyjasnić dlaczego zależy Ci konkretnie na dodatkowych trybach superaga? Oczywiscie nie mówimy o dodatkowych rozdzialkach i trybie 24bit bo to pewnie zrobią w międzyczasie. Boję się natomiast, ze będą kombinowac z niskopoziomowymi bajerami typu 100 spritów 24 bitowych etc. co totalnie zaburzy zgodność z oryginalną Amigą.
@rzookol, post #207
@stachu100, post #201
Mówię o wypuszczeniu NatAmi na początku tylko jako AGA a potem wypuszczenie wsadu do FPGA który zmienia NatAmi z wersji AGA na SuperAGA.
Jestem przeciwnikiem zamkniętej architektury. To bardzo ograniczy liczbę potencjalnych nabywców. Zamiast następcy a1200 wolałbym następcę a4000...