Wątek zamknięty
[#31] Doom RPG

@RokiS, post #29

Tak wygląda prawie pełny:



Wystarczy trochę dolać - użyj wyobraźni...
12
[#32] Doom RPG

@amikoksu, post #30

Bez dolnego panelu to nie gra.. chyba nikt nie grał tak, bez podstawowych informacji o stanie zdrowia i amunicji
[#33] Doom RPG

@sopel, post #27

Pełny ekran- ha, ha
Wiesz co to proporcje obrazu?!
Włącz sobie wypełnianie ekranu na monitorze i będziesz miał swój "pełny ekran" nawet na monitorze 16:9

--EDIT--
Co ja pisze, recedent w punkt OKszeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2024 10:07:57 przez BULI
[#34] Doom RPG

@RokiS, post #29

Pełna rozdzielczość bez pełnego ekranu Kolega sopel chyba nie zdaje sobie sprawy, że to efekt wyświetlenia oryginalnej rozdzielczości 320x200 na amigowym low-res (320x256), dopuszczam też opcję trollowania
Ale np. w DoomAttack można zmienić rozdzielczość generowanego przez port ekranu i zrobić 1:1 (kosztem wydajności, bo rozdzielczość gry jest wyższa).

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2024 10:09:47 przez Jacques
[#35] Doom RPG

@RokiS, post #29

O tak:

[#36] Doom RPG

@recedent, post #31

Nawet tu nie jest pełny Jakoś na oko 1/7 na górze pusta.
[#37] Doom RPG

@sopel, post #35

Czyli to też nie jest pełny ekran :)
[#38] Doom RPG

@RokiS, post #37

Jak nie jest ? Chodzi Ci o tę drobną czarną ramkę wokół wyświetlanego obrazu gry ? jak to chcesz porównywać do tej wielkiej na 1/3 ekranu czarnej pustej przestrzeni w amigowym doomie ?
[#39] Doom RPG

@sopel, post #38



A np takie obrazkowe wytłumaczenie zrozumiesz??
[#40] Doom RPG

@sopel, post #38

Jak uruchomisz w trybie NTSC low-res to pusta przestrzeń na dole w amigowym Doomie magicznie zniknie pomysł

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2024 10:33:59 przez Jacques
[#41] Doom RPG

@RokiS, post #39

Przepraszam, ale nie rozumiem. Gdzie tu ten amigowy lores ?
[#42] Doom RPG

@Jacques, post #40

Więc czemu nie uruchamiają w tym trybie ?
[#43] Doom RPG

@sopel, post #42

Uruchamiają się tak jak użytkownik ma skonfigurowany system i grę.
Wystarczy NTSC w Devs:Monitors oraz ustawienie/wybór odpowiedniego trybu.

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2024 11:00:47 przez Jacques
[#44] Doom RPG

@sopel, post #42

Albo z braku wiedzy, albo monitory LCD im nie pozwalają.
[#45] Doom RPG

@Jacques, post #43

Widzę w Twoim podpisie, że masz sprzęt do amigowego Dooma. Nie chciałoby Ci się nagrać krótkiego gameplaya ?
[#46] Doom RPG

@sopel, post #41

Pokazałeś "duma" z pc na monitorze crt który natywnie wyświetla obraz np 320x200.
Z Amigi dum jest wyświetlany na monitorach o wysokiej rozdzielczości np 1920x1080, które takiej niskiej rozdziałki nie obsługują...
Także nawet jak wyświetlisz na takim ekranie fullhd obraz 320x200 to reszta będzie pusta czyli czarna... Jak na pewno zauważyłeś wyświetlany obraz na tych monitorach (Dooma na amidze) nie jest aż taki mały ( 320x200 ) bo na pewno przechodzi jeszcze przez jakiś upscaler typu Indivision czy tam inna zewnętrzna skrzyneczka :> poza tym chodzi jeszcze o format obrazu retro 4:3 i nowoczesny np 16:9.. jeżeli chcesz wyświetlić na ekranie 16:9 obraz formatu 4:3 bez jego zniekształcenia (rozciągnięcia) to też zostanie pusty czyli czarny ekran....
"Reasumując" poszukaj filmiku z Doomem na Amidze odgrywanym na monitorze crt...
1
[#47] Doom RPG

@sopel, post #45

Tak, nie chciałoby mi się i nie ma po co
[#48] Doom RPG

@RokiS, post #46

Dziękuję, że Ci się chciało łopatologicznie mi to wyjaśnić.
[#49] Doom RPG

@sopel, post #25

Z muzyką/efektami, ekran z pamięci 320x240 x2.

Filmu na yt nie wrzucę bo nie widzę celu.
1
[#50] Doom RPG

@recedent, post #31

Rewelacyjne wykorzystanie obudowy monitora OK
Ciekawe czy przycisk power to do załączenia światłaszeroki uśmiech
2
[#51] Doom RPG

@_DiskDoctor_, post #49

Nie widzisz celu ? Udowodnienie swojej racji, potwierdzenie swoich słów ? Coś świta ?
[#52] Doom RPG

@sopel, post #51

Za mało mam chęci na to, niestety.

Za mały profit jest.
4
[#53] Doom RPG

@sopel, post #51

„ Udowodnienie swojej racji” jeszcze się taki nie urodził, co by, coś, komuś, udowodnił przez internet.
5
[#54] Doom RPG

@sopel, post #25

Ale co to za problem. Na 060 nawet bez RTG DOOM chodzi z muzyką płynnie na pełnym ekranie.
2
[#55] Doom RPG

@nostrum666, post #54

Baa, jakby było parenaście MHz więcej niż max.OC na kartach TF1260 i Warp1260 to na RTG można by było się pokuscić o gre w 640x480. Na PiStorm to pewnie w 800x600 beżporoblemowo.
[#56] Doom RPG

@sopel, post #25

Teoretycznie moglbym nagrac filmik jak chodzi Doom pod 060, jednak nie mam kontana YT, wiec musialbym go gdzies zapodac luzem.
Nagrany oczywiscie za pomoca jakies komorki.


Ostatnia aktualizacja: 17.05.2024 00:18:00 przez Phibrizzo
[#57] Doom RPG

@Phibrizzo, post #56

Wielu by mogło.
Tylko po co?
4
[#58] Doom RPG

@Gandalf, post #57

Nie widzę sensu udowadniania czegoś oczywistego ćwierć wieku po.
3
[#59] Doom RPG

@amikoksu, post #58

Alien Breed 3D II też dosyć dobrze działa na Amidze 1200 z 2MB RAM i 68020. A to wiele więcej niż Wolfenstein 3D.
[#60] Doom RPG

@Hexmage960, post #59

Alien Breed 3D II też dosyć dobrze działa na Amidze 1200 z 2MB RAM i 68020.

Ta wersja na słabsze konfigi.
A to wiele więcej niż Wolfenstein 3D.

Zgadza się. Wolfenstein 3D wypada słabo.
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem