[#3841] Re: Zapowiedzi nowych gier

@zzielinski, post #3802

Prace nad Super Cars II AGA mają się ku końcowi. Udostępniona została wersja beta 8 w której zmiany są już widoczne także w trakcie samej gry.

1
[#3842] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3841

Niestety nie mogę już edytować...

Dostępna jest także wersja 0.81 (poprzednia "beta 8" to wersja 0.8) w której wprowadzono kolejne poprawki. Nagranie zamieszczone poniżej jest z prawdziwej A1200.

[#3843] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3842

Chciałbym zobaczyć Turricana 2 Aga. Najlepiej
port Turrican II PC na Aga.
Chociaż podejrzewam, że nawet na a500
możnaby podbić grafikę, wystarczy po-
równać gry na a500 z 1991 do tych z 1994.
[#3844] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mmarcin2741, post #3843

Przecież o Turrican II dla AGA było już wspomniane i to nawet w tym wątku...

Edit: Swoją drogą założyłem (na razie) na EAB wątek o przeróbkach/konwersjach gier na AGA.

Ostatnia aktualizacja: 11.06.2021 10:22:49 przez Solo Kazuki
[#3845] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3844

Ok, nie ślędzę po prostu dokładnie tego wątku.
Turrican wygląda tak samo jak na piecu OK
[#3846] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3842

Jak już ktoś nad tym siedzi to zrobiłby wersję 50fps bo to jest działa trochę anemicznie.
1
[#3847] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #3846

Miej na względzie że to wciąż beta, a między wersją 0.8 a 0.81 chyba się zgodzisz że nastąpiło przyspieszenie gry?

Edit:
A jak ktoś chce bezpośrednio śledzić postęp prac i komentować, wątek o powstawaniu tej wersji gry jest tutaj.

Ostatnia aktualizacja: 11.06.2021 11:36:20 przez Solo Kazuki
[#3848] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3847

Z tego co widzę to bez mocnego przerobienia silnika szybciej nie będzie. Oryginalny kod jest nieefektywnie zaprojektowany i używa blittera do kopiowania widoku zamiast scrollować rejestrami chipsetu praktycznie za darmo.
3
[#3849] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3809

Apollo blocks na V4 tylko? Mloda krew koduje.

link
[#3850] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3849

Jasne to napisał jego ojciec taka reklama że każdy może kodowac na v4

Ostatnia aktualizacja: 13.06.2021 16:44:56 przez Dorian3d
[#3851] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #3850

No nie wiem, na pewno Gunnar mu pomaga. Ale w historii Amigi bardzo duzo gier czy dem bylo pisanych przez nastolatkow (okolo 16 letnich). Chocby Musashi, chyba jeden ze slawniejszych polskich koderow Amigowych.
Edit. Zreszta asembler 68k to w zasadzie jest matematyka najczesciej bardzo prosta, wiec w sam raz dla szybkiego nauczenia sie przez uczniow.

Ostatnia aktualizacja: 13.06.2021 16:56:30 przez Don_Adan
[#3852] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #3851



I tak zrobią jeszcze z 10 takich samych gier
To ma być moc nowej amigi v4 ?
[#3853] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #3852

To w Hollywood?
[#3854] Re: Zapowiedzi nowych gier

@michal_zukowski, post #3853

Ponoć w
Today i will test my first game coded fully in Assembly .
I wrote it for the new Amiga.
This new Amiga is called Apollo Vampire V4


[#3855] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #3852

Ile zrobi(a) to nie wiem, ale w niektorych grach liczy sie silnik gry. Spora czesc wspolczesnych gier PC-towych uzywa takich samych silnikow. Tylko grafika, muzyka i scenariusz sa inne. Nie spodziewalbym sie zeby pierwsza gra 14 latka byla od razu przebojem typu Pinball Dreams od The Silents, czy Hybris od Cope-com. Ale autorzy byli tylko troche starsi od niego.
[#3856] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #3852

oraz post #3854

Acha... Zapewne sama gra też działa tylko na Vampire, bo wymaga procedur AMMX?

Edit: Ale może będzie komu ciągnąć ten wózek gdy wielu znudzi się to programowanie tylko na Vampire.

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2021 10:26:12 przez Solo Kazuki
[#3857] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3791

Prace nad grą Creeping Me Out: Hex Night ciągle trwają, ukazały się nagrania z powstających kolejnych poziomów w grze.







Autor gry pracuje także nad ikonkami, co może zwiastować rychłe ukończenie gry.

[#3858] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3857

OK
[#3859] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3857

Powstaje kolejna gra pod Scorpion Engine. Tym razem to klon Castlevania tworzony przez fana serii o tytule "Maria Renard's Revenge"

[#3860] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3842

Dostępna jest wersja 0.82 (beta) gry Super Cars II.

[#3861] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3860

odgłos wystrzałów drażni uszy, 4KHz sample powinny byc zakazane :/
[#3862] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3860

Gdyby tak ktoś się zabrał za MK i/lub MK2 AGA...
Super Cars akurat mnie nigdy za bardzo nie ruszała, wolałem Skidmarks, Overdrive, Micro Machines
[#3863] Re: Zapowiedzi nowych gier

@ingenic, post #3721

Dostałem pozwolenie na ujawnienie trzeciego ze wspomnianych portów FPP na Amigę. Będzie to Blood.



Uprzedzając pytania gra na razie jest w fazie niepublicznych betatestów, ale zapewne niedługo będzie udostępniona dla wszystkich.
1
[#3864] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3863

Ooo ależ bym w to szarpał .... jeden z najbardziej klimatycznych shooter-ów tamtej epoki
[#3865] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#3866] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Zapowiedzi nowych gier
[#3867] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #3841

Super Cars II AGA

Czy jest jakakolwiek gra aga, która wykorzy-
stuje copper listę?
[#3868] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mmarcin2741, post #3867

Czy AGA poza większą liczbą kolorów pozwoli na większą rozdzielczość przy tej samej płynności co popularne rozdzielczości układu OCS/ECS? Jakoś poza kolorami nie widzę znaczącej różnicy, trochę szkoda.
[#3869] Re: Zapowiedzi nowych gier

@KM_Ender, post #3868

AGA posiada tryb pobierania danych obrazu x4 , dzięki temu 256 kolorów mniej obciąża chipset niż 16 kolorów OCS. Niestety blitter działa tak samo wolno więc obsłużenie tej lepszej rozdzielczości np. kopiowanie obiektów będzie wymagać więcej czasu.
2
[#3870] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Kefir_Union, post #3869

Ale ten tryb x4 jest po to, by obsłużyć rozdzielczość SuperHires (1280x256 PAL) od 32 do 256 kolorów. Czyli na możliwości porównywalne z Super-VGA. (VGA w Hires to max. 16 kolorów).

Niższe rozdzielczości nie potrzebują x4 w ogóle nawet w 256 kolorach.

To prawda, że animacja całego ekranu w tym trybie jest dość trudna. Ale AGA pozwala na wyświetlanie, przesuwanie i animację w tej rozdzielczości.

Rysowanie całoekranowych kilku bitplanów da radę w ramce. Albo standardowo po Amigowemu - Playfield i animowane BOBy/Sprite'y.

Ostatnia aktualizacja: 22.06.2021 04:11:17 przez Hexmage960
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem