Niższe rozdzielczości nie potrzebują x4 w ogóle nawet w 256 kolorach.
To nie ma żadnego znaczenia że niższe rozdzielczości nie wymagają fetch mode x4. Dzięki temu trybowi pobierania danych jest mniejsze obciążenie DMA i więcej slotów dla blittera oraz cpu więc zawsze powinno być włączone.
Przepiękna gra
Oczywiście nie jest idealna, bo na A500 z 1MB ramu nie poleci (Scorpion Engine) i ekran to nie pełne 320x256, ale szczerze?- mam to gdzieś, game play zapowiada się świetnie
No i po coś mamy te rozbudowane Amigi, w końcu będzie można zaprząc te Wichry, TF i inne do roboty a nie tylko przesuwanie ikonek
Wrzucam tutaj, bo może komuś się spodoba mój pierwszy w życiu projekt (lub też plagiat jak kto woli). Wersja nie testowana całkiem do końca z braku czasu. 5 leveli na początek. Przy ekranie powitalnym należy trzymać fire dłużej.
Wszystko fanie, tylko czemu intro takie brzydkie? Twarze są jakby ktoś je ciosał siekierą zamiast rysować.
No i ten zapuszkowany potwór Frankensteina zamiast Turricana
Intro wygląda tak samo, jak na PC
ale animacja postaci nadal wygląda trochę gorzej,
jakby brakowało jakiejś klatki, albo jakby była przesunięta.
Dźwięki chyba są za cicho względem muzyki, ledwo słychać.
Niektórych brakuje, np. dźwięków pierwszego bossa.
Nie do konca. W kazdym razie nie wiem czemu sie dziwisz, ze Turrican ma inny stroj w wersji PC. W koncu wtedy druga i jakze dumna nazwa PC-tow byl "blaszak". Wiec stroj Turricana zostal dobrze dobrany. A co do bledow z dzwiekiem to nalezy je zglaszac autorowi konwersji w watku na EAB.
Mnie już demo v1 się podobało, więc v2 podoba mi się też
Muszę przetestować na mojej A1200 z fastem
Grywalnie, sentymentalnie i estetycznie Turican2 na Amigę jest dla mnie najlepszą odsłoną, pomimo, że Turican3 na Amigę technicznie chyba stoi jeszcze wyżej, ale klimatu T2 nic nie przebije
Ostatnia aktualizacja: 20.07.2021 22:19:42 przez BULI
Zapraszam do testowania mojej pierwszej gry. Może komuś przypadnie do gustu. Jest to konwersja Sokobana z 1984 roku wersji MS-DOS. 53 poziomy gry, wersje kolorów a'la CGA, Tandy i eksperymentalnie dodałem dzisiaj kolory Amiga ze standardowej palety PPainta w 16 kolorach. Wersja OCS/ECS, jednak na 68000 może ciężko działać z tego co mi emulator pokazuje... Czekam na komentarze jak wrażenia :)
Ja chciałbym poinformować że pracuję nad strzelanką kosmiczną ale z elementami gier RPG. Streszczając : kosmiczna rasa Szaraków zaatakowała Ziemskie kolonie. Aby przeciwstawić się najeżdzcom mamy do dyspozycji eksperymentalny statek kosmiczny. Na początku jesteśmy słabi ale w trakcie gry możemy bardzo rozbudować możliwości bojowe naszego statku.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.