@Don_Adan,
post #6058
Przetestowałem.
Oczywiście czuć, że gra jest prostsza niż oryginał Agony. Na WinUAE z cycle exact gra ma spowolnienia, ale podejrzewam, że to wina niedokładnej emulacji, bo szybkość CPU emulatora przekracza 100% i dźwięk wtedy zwalnia. Na fastest possible + JIT jest ok.
Ciekawi mnie efekt 3 playfieldów. Tło jest nieruchome, natomiast dwa playfieldy ruchome widać dokładnie. Sporo ruchomych "bobów" na ekranie plus wiele sprajtów naraz na ekranie jest. Ciekawie zrobiona, sporo szlifów wymaga jeszcze. No i tworzona w Scorpionie, więc koderskich trików tutaj nie ma raczej. Pewnie użyty tu jest typowy dual playfield AGA, czyli 16 kolorów na 1 playfield + 16 kolorów na drugi playfield + 16 kolorów dla sprajtów (razem 48).
Mimo to polecam chociaż zagrać sobie. Wiadomo, że to gra tworzona pewnie przez jedną lub dwie osoby amatorsko, tak jak ja tworzę, więc trzeba przymknąć oko na to i raczej nie porównywać do oryginału.