@Solo Kazuki, post #2286
@Solo Kazuki, post #2288
@Kefir_Union, post #2291
Wszystkie te triki są dobrze znane i dokładnie opisane, nie wiem jak w 2019 roku można zrobić grę technicznie gorszą niż produkcje z lat 90tych.
patrząc na gameplay to : grafika słabo, mechanika gry słabo, dźwięk słabo.
@Hexmage960, post #2293
@Duracel, post #2294
@Duracel, post #2294
Czy nie lepiej by było poświęcić ten czas na kontakt z najlepszymi koderami i grafikami choćby takich legend jak Team17 i tam u źródeł spróbować odzyskać tę wiedzę i "tricki", zorganizować większy zespół i zrobić coś co wpisze się w historię Amigi jako fantastyczny tytuł stworzony po latach upadku rynku gier na Amidze?
@Duracel, post #2294
@Kefir_Union, post #2299
@softiron, post #2302
@Kefir_Union, post #2299
Korci mnie bardzo żeby wam pokazać kilka screenów z gry, którą piszę od kilku miesięcy na A1200 ale jeszcze się wstrzymam aż będzie gotowy gameplay z wersji alpha na youtube
@Kefir_Union, post #2291
nie wiem jak w 2019 roku można zrobić grę technicznie gorszą niż produkcje z lat 90tych.
Gra zręcznościowa 3D, wymaga AGA 020 i 4Mb fast. Jest w rozdz. 320x256 w pikselach 1x1 i działa z prędkością 25fps na A1200. Na ekranie jest 256 kolorów . Pomysł na grę niestety nie jest mój, będzie to modyfikacja z różnymi dodatkami hitowej gry z innej platformy na którą wielu z was czeka .