[#2582]
Re: Zapowiedzi nowych gier
@pisklak,
post #2581
Jak już piszesz systemowo to w sumie chyba możliwość otwierania normalnego ekranu RTG jak jest wykryta cgfx.lib to nie będzie dużo pracy. A skoro ktoś ma już to RTG to oznacza raczej szybszy procek niż 020 - a więc w opcjach przydało by sie te skalowanie grafiki, moze nawet z filtrowaniem.
Gra otwiera własny ekran systemowy. Jak komputer ma kartę graficzną będzie on wypromowany do trybu tej karty. Nie jest potrzebne wykrywanie CGX.
Skalowanie grafiki i obsługa AHI to jednak zupełnie zbyteczna w tej chwili dodatkowa praca. Powstałby mały kombajn. Nie bez przyczyny obrałem sobie jako obsługiwaną platformę OCS 32 kolory, bo gra ma działać od A500 wzwyż (warunek to system w wersji 3.0).
Gdyby gra była dedykowana AGA - to pomyślałbym o takim skalowaniu, wsparciu większych rozdzielczości w wielu kolorach, nawet wersji okienkowej. W tej chwili to nie jest istotne.
PS. Ta gra używa Twojej procedury C2P ? Może i głupie pytanie bo w sumie nie widzę powodu , no chyba ze właśnie trzymanie grafiki w trybie chunky do RTG.
Danymi graficznymi zajmują się datatypy oraz funkcje biblioteki graphics. Więc ich format nie ma znaczenia z punktu widzenia programu. Nie stosuję c2p, bo akurat tutaj jest to zbyteczne - cała grafika znajduje się w pliku z obrazkiem i też stamtąd brane są obiekty animowane.
@Pisklak, Juen
A gra wygląda całkiem sympatycznie
Dziękuję za pozytywną ocenę. Postaram się dostarczyć grywalne demo z wieloma poziomami jak najszybciej.
Ostatnia aktualizacja: 06.06.2019 15:15:04 przez Hexmage960