[#2581] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Hexmage960, post #2579

Jak już piszesz systemowo to w sumie chyba możliwość otwierania normalnego ekranu RTG jak jest wykryta cgfx.lib to nie będzie dużo pracy. A skoro ktoś ma już to RTG to oznacza raczej szybszy procek niż 020 - a więc w opcjach przydało by sie te skalowanie grafiki, moze nawet z filtrowaniem. Zresztą tego rodzaju gry raczej nie wymagają tych 50 FPS więc nawet na słabszym konfigu "by uszło". Z dźwiekiem to faktycznie gorzej jest, bo AHI faktycznie jest wolne. Ale korzystanie z AHI też w opcji może być.
Wiem że to wymaga dodatkowej pracy, ale jeśli chcesz żeby Twoja gra prawidłowo działała w zasadzie na wszystkich systemach "amigowych" to chyba warto. Sam musisz ocenić.
A gra wygląda całkiem sympatycznie

PS. Ta gra używa Twojej procedury C2P ? Może i głupie pytanie bo w sumie nie widzę powodu , no chyba ze właśnie trzymanie grafiki w trybie chunky do RTG.
[#2582] Re: Zapowiedzi nowych gier

@pisklak, post #2581

Jak już piszesz systemowo to w sumie chyba możliwość otwierania normalnego ekranu RTG jak jest wykryta cgfx.lib to nie będzie dużo pracy. A skoro ktoś ma już to RTG to oznacza raczej szybszy procek niż 020 - a więc w opcjach przydało by sie te skalowanie grafiki, moze nawet z filtrowaniem.

Gra otwiera własny ekran systemowy. Jak komputer ma kartę graficzną będzie on wypromowany do trybu tej karty. Nie jest potrzebne wykrywanie CGX.

Skalowanie grafiki i obsługa AHI to jednak zupełnie zbyteczna w tej chwili dodatkowa praca. Powstałby mały kombajn. Nie bez przyczyny obrałem sobie jako obsługiwaną platformę OCS 32 kolory, bo gra ma działać od A500 wzwyż (warunek to system w wersji 3.0).

Gdyby gra była dedykowana AGA - to pomyślałbym o takim skalowaniu, wsparciu większych rozdzielczości w wielu kolorach, nawet wersji okienkowej. W tej chwili to nie jest istotne.

PS. Ta gra używa Twojej procedury C2P ? Może i głupie pytanie bo w sumie nie widzę powodu , no chyba ze właśnie trzymanie grafiki w trybie chunky do RTG.

Danymi graficznymi zajmują się datatypy oraz funkcje biblioteki graphics. Więc ich format nie ma znaczenia z punktu widzenia programu. Nie stosuję c2p, bo akurat tutaj jest to zbyteczne - cała grafika znajduje się w pliku z obrazkiem i też stamtąd brane są obiekty animowane.

@Pisklak, Juen
A gra wygląda całkiem sympatycznie

Dziękuję za pozytywną ocenę. Postaram się dostarczyć grywalne demo z wieloma poziomami jak najszybciej.

Ostatnia aktualizacja: 06.06.2019 15:15:04 przez Hexmage960
[#2583] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Hexmage960, post #2579

No to czekamy na demo OK
[#2584] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2578

Uuuuu! Soczyście!
[#2585] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #2584

Lazy Cow, autor Power Glove i Tiger Claw, pracuje nad przeniesieniem kolejnej swojej gry z 8bit. Jest to gra Wolfling.



Obecna grafika jest grafiką testową i zapewne ulegnie zmianie. Wersję testową można ściągnąć tutaj.

Edit: Gra ma działać na wszystkim od A500 z 1MB wzwyż.

Ostatnia aktualizacja: 07.06.2019 08:05:54 przez Solo Kazuki
[#2586] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2585

Gdyby ktoś chciał podejrzeć ten scroll - to zapraszam do obejrzenia poniższego nagrania:
[#2587] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2553

Super! OKOKOK
[#2588] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2553

Dla zainteresowanych propozycja okładki Black Dawn Rebirth.

[#2589] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2588

To główny bohater gry?
[#2590] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2588

Mega dobre....!
[#2591] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2588

Super graficzka OK
[#2592] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2588

A po co mu tyle przycisków pod szyją, w miejscu w którym nawet ich nie widzi?
[#2593] Re: Zapowiedzi nowych gier

@ZbyniuR, post #2592

to jest zamek elektroniczny z PIN'em do otwierania helmu, zeby przez przypadek astronauta sam se go nie otworzyl.
Kody zna tylko przeszkolony pracownik NASA na Ziemi
.

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2019 00:10:33 przez selur
[#2594] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #2593

[#2595] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #2594

Wygląda miodnie szeroki uśmiech wiadomo jakie mają być wymagania?
[#2596] Re: Zapowiedzi nowych gier

@panti1801, post #2595

Mario clone for the amiga 500
[#2597] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #2596

Co ślepemu po oczach
[#2598] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2588

Przypomina mi serię Dead Space.
[#2599] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #2594

Technicznie super. Ale czy klon Mario musi mieć grafikę prosto z Mario?
Toż jak to "N" zobaczy to zaorają temat
Np wesoły mechanik albo cuś?


Ostatnia aktualizacja: 17.06.2019 08:54:03 przez Koyot1222
[#2600] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #2599

Śrubki zamiast grzybków - dobre. :)

Ale czy postać w platformówce musi mieć wąsy żeby chciało się w nią grać? ;)
[#2601] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #2599

Wygląda bardzo ładnie. Jak rozumiem, jest to poniekąd kontynuacja przygód LumberJacka? Fajny pomysł. Kiedy będzie dostępne coś grywalnego :)?
[#2602] Re: Zapowiedzi nowych gier

@zzielinski, post #2601

Na podstawie tej grafiki kolega Lemming880 stworzył Lumberjacka platformera w Redpill. Grafika nie została nigdy użyta do innej gry. Chciałem ją zamieścić jako przykład że można łatwo stworzyć klona Mario ale nie z bezpośrednio zapożyczoną grafiką. To spotka się z bardzo szybką reakcją. Może nawet szybszą niż w przypadku niebieskich ludzików, choć bliższe nawet wydarzenie przy szybkim zniknięciu Mario C64

Ostatnia aktualizacja: 17.06.2019 12:54:51 przez Koyot1222
[#2603] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #2602

albo i co gorsza poczekaja az autor ukonczy swe dzielo a pozniej wystawia mu rachunek na kilka tysiecy euro.
[#2604] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Dorian3d, post #2594

Aaaa, przepraszam, pod filmem na Youtube jest podpis, który wszystko wyjaśnia.
This game will not be released as Mario clone, it will get a totally new skin, else i won't release it because i don't want to get in trouble with Nintendo.

Temat ogarnięty OK
[#2605] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Koyot1222, post #2604

Powstaje port Kung-Fu Master czyli Spartan X. Gra jest znana z automatów i innych sprzętów i oparta jest na filmie z Jackie Chanem pod tytułem Kuai can che (w japonii p.t. Spartan X a u nas jako Interes na kółkach).

[#2606] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2605

Główny bohater chodzi jakby mu krecik pukał w taborecik ...
[#2607] Re: Zapowiedzi nowych gier

@michal_zukowski, post #2606

I’m wondering, what is the correct translation of this comment into English?
[#2608] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2605

znowu to samo ...
i dlatego wszystkie porty smierdza starymi portkami.

Gdyby to bylo na zasadzie:
powstaje nowa gra w oparciu o Kung-Fu Master z oprawa graficzna i muzyczna jak np. Full Contact to OK, ale jak widze ta grafike z epoki sredniowiecza i dzwieki rodem ze studni to mi sie zbiera....
[#2609] Re: Zapowiedzi nowych gier

@selur, post #2608

Ja mam podobne zdanie. Rozumiem fascynację portami gier arcade, ale takie dokonania to potwarz dla Amigi - graficznie wygląda jak gra z roku 1987, a animacja na C64 jest lepsza. Człowiek pisze to w Blitzu, więc mógłby zrobić z niego jakiś prawdziwy użytek. A tak wygląda to nawet gorzej niż niektóre tytuły w AMOS. No ale jeżeli dla amigowców tak ma być zapamiętana Amiga w drugiej/trzeciej dekadzie XXI wieku, to ja chyba się przestanę przyznawać do Amigi i mojego nią zainteresowania.
[#2610] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #2609

Co do Kung-Fu Master to się zgadzam, że gra wygląda jak wygląda... tyle że jest z 1984 roku. Sama gra też nie powala grywalnością moim zdaniem, ale trzeba mieć wzgląd na rok wydania.

Co do oprawy, każdy ma inny punkt spojrzenia. Jedni by chcieli ulepszony remake, a inni...

Looking nice

This is one game that could be an 100% pixel perfect conversion on A500

[Cytat wypowiedzi z EAB]

Tak więc jak widać zdania są podzielone. Trzeba do gry podejść jak do konwersji (w miarę) 1:1, inaczej będzie rozczarowanie - a taki zamysł przyświeca autorowi aby zrobić wierną konwersję.

Osobiście wolałbym coś jak robiła Bignonia - wybór oprawy oryginalnej lub ulepszonej. Byłoby to wtedy bardziej uniwersalne i więcej osób byłoby zadowolonych. Ale jest jak jest i trzeba to zaakceptować w takiej formie. Obrażanie się nic nie da a są na szczęście zapowiedzi bardziej ambitne.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem