@Solo Kazuki, post #2670
@sanjyuubi, post #2668
są wytworami skierowanymi w stronę OCS już od samych korzeni i udowadniają, że można zarówno technicznie, jak i estetycznie,
@Koyot1222, post #2672
Thalion (wydawca i developer Lionheart) wydał tylko jedną grę. Taki hit i się rozpadli?
Developer Light & Magic, tylko jedna gra w dorobku.
@Solo Kazuki, post #2673
@Solo Kazuki, post #2670
A porównaj teraz gry które wyszły powiedzmy na OCS/ECS i Megadrive/SNES
@BULI, post #2675
żadko kiedy prezentowały adekwatny poziom wykonania, o okrajaniu z leweli i innych dodatków z powodu oszczędności nośnika nie wspomnę.
O konwersje/wydawanie gier na konsole dbały firmy matki, Commodore tego nie robiło.
@Solo Kazuki, post #2665
@Solo Kazuki, post #2676
Cały czas mówisz o tym samym co ja. Okrajano żeby wyszło na OCS/ECS z max 1MB.
Bardzo rzadko, często byli to ci sami wydawcy co wersji na Amigę, a czasami nawet te same grupy.
@BULI, post #2678
Ja miałem na myśli słabe konwersje nie ze względu na "tylko 1MB Chip", tylko na fakt nie dołożenia "odpowiedniej staranności" i cięciu kosztów za wszelką cenę, czyli traktowanie konwersji na Amigę "po macoszemu".
A wpływ te firmy miały.
Szczególnie Nintendo lubowało się w poprawianiu/ulepszaniu konwertowanych tytułów, skutkiem czego czasami wychodziły zupełnie inne gry lub crapy.
Tak po prostu nie można było sobie oficjalnie wydać gier na te platformy, bez zgody "matki".
@Koyot1222, post #2672
@Umpal, post #2681
@Solo Kazuki, post #2670
@Koyot1222, post #2672
@sanjyuubi, post #2684
Najwięcej różnic w wersjach OCS/AGA bierze się z powodu różnicy pamięci i to chyba nie jest odkrycie Ameryki
gdyby A1200 miała 1MB CHIP jak na początku zakładano...
@Solo Kazuki, post #2686
@Solo Kazuki, post #2688
@Dorian3d, post #2689
@mcgeezer, post #2697