[#2731] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #2730

Thanks...

Some bonuses are in there... 70,000 and 1,000,000 hidden parchment.

The ones that are missing are indeed the 10,000 tower and 50,000 demon stomp... I'll add them soon along with the Griffin rides.

Two other enemies are missing ... the snakes and the mutants with long arms, but I have simply ran out of 2mb of chip ram and they only appear on 3 rounds.

I have included some other achievements in the game though.
[#2732] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mcgeezer, post #2731

You can add them as option when there is more memory (1MB or more additional FastRAM). It was often used in past (sometimes just like this for additional enemies) and many people have additional Fast RAM in AGA hardwares.


Ostatnia aktualizacja: 27.08.2019 09:37:13 przez Solo Kazuki
[#2733] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2732

Disk space is also a problem, there's 2kb remaining.
[#2734] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mcgeezer, post #2733

What packer did you use for data? Maybe there is a better compressing alternative...
[#2735] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #2726



Powstaje "bijatyka uliczna" w stylu Final Fight p.t. Metro Siege.

[#2736] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2710

Wygląda, że chyba szykuje się jakaś chodzona bijatyka


W odpowiedzi na #2758

O widzę, że szybciej Ci się udało ;)

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2019 13:38:45 przez Koyot1222
[#2737] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2735

Jak by kogoś zastanawiało skąd jest ta świetna grafika. To z tego co się orientuję jest zrobiona w Promotion NG. Pojawia się w jednym z oficjalnych tutoriali.



Ostatnia aktualizacja: 27.08.2019 13:44:07 przez Koyot1222
[#2738] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mcgeezer, post #2733

Try to use LZMA (PackFire) for data (if depacking time is no problem) or only for main exe file (you can rip depacker from BC Kid one disked version). I think you can won about 50-100 kB more.
[#2739] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mcgeezer, post #2731

You loaded all SFX to the memory or only necessary? Almost always is possible to optimise memory space.
[#2740] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Don_Adan, post #2739

Only when necessary.
[#2741] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mcgeezer, post #2740

Ok, dependent how many memory is necessary for extra graphics. But perhaps you can convert "in fly" 8 bit SFX samples to use half memory (down sampling ?) (only for those 3 levels). Maybe it can be enough?

Source A0, Destination A1

move.l A0,A1
move.w #SFXSize,D1
lsr.w #1,D1
subq.w #1,D1 ; dbf

NextByte
move.b (a0)+,d0
ext.w d0
move.b (a0)+,d2
ext.w d2
add.w d2,d0
lsr.w #1,d0
move.b D0,(a1)+
dbf D1,NextByte

You must doubled (x2) period for this sample too. I hope this works.
[#2742] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #1

i moze z tego cos bedzie ....
[#2743] Re: Zapowiedzi nowych gier

@peceha, post #2742

Ale czemu ten zły Hamerykanin zabija niewinne Sectoidy w ich naturalnym środowisku?
[#2744] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2735

Na razie strona została "zawieszona", więc trailer nie jest dostępny. Ale mam nadzieję że to odblokują po "premierze" która będzie jutro.
[#2745] Re: Zapowiedzi nowych gier

@recedent, post #2743

Bo to hAmerykanin...

Wprowadza więc "prawo, porządek i demokrację"

Ostatnia aktualizacja: 28.08.2019 07:24:44 przez Solo Kazuki
[#2746] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2745

Bez sensu. Na Księżycu nie ma ropy przecież...

[#2747] Re: Zapowiedzi nowych gier

@peceha, post #2742

Wizualnie przypadła mi do gustu
[#2748] Re: Zapowiedzi nowych gier

@recedent, post #2746

Bo jest Helium 3 przecież....
[#2749] Metro Siege od Pixelglass Games
Zapowiada się fajna bijatyka na A500 w 60 kolorach i dość rozbudowana.

http://pixelpost.pl/metro-siege-od-pixelglass-games-szykuje-sie-niezly-brawler-na-amige-500/

[youtube]https://www.youtube.com/watch?time_continue=70&v=llil6dmnHJg[/youtube]
[#2750] Re: Metro Siege od Pixelglass Games

@tom256, post #2749

No zapowiada się bardzo porządny szpilOK
[#2751] Re: Metro Siege od Pixelglass Games

@don_rafito, post #2750

[#2752] Re: Metro Siege od Pixelglass Games

@tom256, post #2749

Już o tym było tutaj
[#2753] Re: Zapowiedzi nowych gier

@softiron, post #2748

Formula Fun - tworzana w AMOS ścigałka wzorowana na "Indy Heat" czy "Super Sprint".



[#2754] Re: Zapowiedzi nowych gier

@Solo Kazuki, post #2735

Ciekawostka: Możliwe iż powstanie wersja AGA wspomnianej wcześniej gry Metro Siege.
[#2755] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #2753

Doomopodobna gra działająca na A500 z 1 MB Ram.
[#2756] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #2755

Bylo o tym na Xenium link
[#2757] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #2755

Kurcze-WOW!!! Robi wrażenie- A500 z 1MB ram- WOW, WOW, WOW OK
[#2758] Re: Zapowiedzi nowych gier

@BULI, post #2757

Ale gdzie jest film z działającego "motóra"? Bo ja na tej prezentacji widziałem tylko obrazki.
[#2759] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #2755

To jest gra Wolfensteinopodobna a nie Doomopodobna. Jeśli to tak będzie działać na A500 to robi wrażenie.
[#2760] Re: Zapowiedzi nowych gier

@mailman, post #2753

Bardzo sympatyczne te wyścigi F1. Przypomina trochę jeden nieukończony amigowy tytuł.
Dobrze wykorzystany amos. Kilka ciekawych pomysłów, ładna grafika i możliwość gry w 4 graczy jednocześnie na jednym ekranie. Ciekawa produkcja na schadzkę z kumplami
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem