@Hexmage960, post #57
Mapy są duże, bogate i zróżnicowane.
Jest wiele broni do dyspozycji
Od drugiego poziomu są ładniejsze tekstury, dynamiczne oświetlenie (robot oświetlający korytarz za pomocą flar) i naprawdę gra robi kolosalne wrażenie.
Tak naprawdę jeśli chcesz możesz zrobić własną grę na bazie tego silnika. Edytory załączone z grą są do dyspozycji. Masz ładniejsze tekstury, lepszą fabułę, talent do projektowania map? Droga wolna.
@grikas, post #60
@grikas, post #61
@agrajek, post #63
Tylko brakuje pikseli 1x1 i byłaby jazda na całego.
Rozbudowane w sensie różnorodności elementów owszem, ale są klaustrofobicznie małe.
A co do broni to większość imituje te z Dooma więc trudno żeby było gorzej.
@Hexmage960, post #65
@grikas, post #66
Od levelu B już jest bardzo trudno.
@Hexmage960, post #67
@grikas, post #66
Chyba mówicie o dwóch różnych grach. Hex pisze o "dwójce" a agrajek o pierwszej. Tak zrozumiałem.
@agrajek, post #70
@grikas, post #71
To m.in. kwestia poziomu trudności. W AB3DII jest dość wyśrubowany, ale i w Doomie masz nawet Nightmare.
A przy okazji tych "robotów" w AB3DII to trochę słabe, że po zabiciu zostaje z nich zielonka papka :)
@agrajek, post #72
I tu jest taki smaczek (jak wiesz) że w AB3D2 nie ma do wyboru poziomu trudności, każdy gracz ma tak samo wysoko postawioną poprzeczkę :) Nie ma tak że se wybiorę "don't hurt me" i przejdę grę jak sielankę :)
@grikas, post #73
@michalmarek77, post #74
@grikas, post #75
@michalmarek77, post #76
Kodu - owszem, tyle, że on sam nie świadczy o jakości gry.
Oczywiście, wszyscy wiemy, że twórcy tej gry to amatorzy.
Generalnie wszystko byłoby okej, gdyby nie nadmierne wychwalanie tego produktu przez amigowców.
Ale pisanie, iż to jest taka świetna gra, taki diament, cudowny klimat, świetne poziomy, grywalność to po prostu wierutne bzdury.
@michalmarek77, post #76
@RadziN, post #77
@Ocelot, post #82
@Hexmage960, post #83
Przykładowo mapy są naprawdę duże i rozbudowane. Jest wiele rzeczy, których za czasów Dooma jeszcze nie było.
Silnik jest mega zaawansowany jak na Amigę i rok wydania. Jeśli komuś nie pasują odgłosy, czy animacja rozwalania robotów uspokoję, że można to wszystko podmienić w edytorze
@grikas, post #85
@grikas, post #85
To, że jest to gra na Amigę to miało być jakieś usprawiedliwienie na jej wady ?