@Hexmage960, post #113
Ja naprawdę nie widzę we współczesnym PC i Windows analogii do Amigi
Ja interesuję się tą filozofią, która przez wielu została już zupełnie zapomniana. Jest to zwyczajna koncepcja Amigi, jako komputera, gdzie jedynym stałym adresem jest adres zawsze otwartej biblioteki exec.library.
@mschulz, post #124
Czy to naprawde nie przypomina ci hardware Amigi?
Nie jestem do konca pewien twojej deklaracji. Troche sie ona gryzie z twoim programem umozliwiajacym uzycie wlasnej copperlisty z ekranem intuition. O ile przyklad jest ciekawy, jest on skrajnie sztywno przywiazany do konkretnego sprzetu i z gory ustalonych adresow custom chips ;) Jak to bylo z tym jedynym stalym adresem?
@ZbyniuR, post #126
Jedyna Amigowa rzecz w neoamigach to zamykanie okien lewym rogiem.
@Hexmage960, post #113
@KM, post #128
@KM, post #128
@michalmarek77, post #129
@KM, post #131
@KM, post #131
@Hexmage960, post #117
@swinkamor12, post #138
Porzucenie gier 2D i paru kiepskich aplikacji?
Żaden problem w 1993 zaczęła się rewolucja 3D i tak nikt już nie chciał grać w 2D.
DPaint? Przepisaliby, jakby C= sprzedało dostatecznie dużo a1200 nadających się do gier w 3D.
Oczywiście żeby amiga 1200 nie była takim dziadostwem jak była, i miała chunly pixels wystarczyłaby mała zmiana w AGA, żeby pobierane bajty nie rozkładali na bity, tylko wysyłali od razu dalej do wyświetlania, po prostu obejście paru bramek, parę dni roboty dla projektantów.
Przez te zmiany a1200 byłaby może max 5 USD droższa, a C= bez problemu przeszłoby do następnego etapu - własnej konsoli 3D.
@Hexmage960, post #139
Wydali konsolę 2D/3D z chunky - to Amiga CD32.
@sigma2pi, post #140
@michalmarek77, post #141
@TechNineWonder, post #142
@michalmarek77, post #141
@michalmarek77, post #143
@nogorg, post #145
@Hexmage960, post #139